Bir dansın başarılı olması için gereken şey!

  • Ekim 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

bir dansın bence başarılı olması için gereken tek şey sizin dans ederken eğlenmenizdir.. başkalarının ne düşündüğü kimin umurunda?

 internette bazen salak salak fotograf yorumları görüyorum ;ayy ne biçim dansetmişler de vay vay.. kardeşim sana ne, insan eğlenebiliyorsa sevdikleri ile isterse totosunun üzerinde hoplasın o dans başarılı danstır...size de bok yemek düşer bu denli net! -tabi profesyonel dansçılardan bahsetmiyoruz-

bu aynı karaoke yapana ıyy ne çirkin sesin var demeye benziyor; insan eğlenebiliyorsa, başarılı olmuştur ağalar!

You Might Also Like

3 yorum

  1. o zaman başarı eğlenebilmektir :)

    YanıtlaSil
  2. profesyonel anlamda başarıdan bahsetmiyorum ben bu yazıda. zaten eğlenmek için yapılan dansın eleştirilmemesi gerektigini anlatmaya calistim, yani dans edilen bir yere gidip pistte eglenen insanlara "ay ne biçim dansediyooaaee" demek saçma, adam oraya eğlenmeye gelmiş egleniyosa dansı başarılıdır işte :)

    YanıtlaSil
  3. Cok dogru. Yaliz ben baska bisiye takildim, hatunun elbisesinin sirt detayi bitirdi beni ;))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim