pofidik pufidik pofadanak terlik

  • Ekim 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

blogu düzenli takip eden var mı bilmiyorum, geçen sene ev aldık, ilk evimiz :)
kendileri epey aydınlık ve ferah bir çatı katı olsa da kışın buz odası gibi oluyor, bir de bina yeni oldugu için sanırım, yaş mı ne oluyormuş, daha da soguk oluyor. işte gecen sene ben emekter ayılı twigi lerimle takılmıştım, memoş da baba terliği modeli ile. şimdi burayı okursa süpriz kaçar elbet ama, markafoni den bu sabah gelen twigy kampanyasını görünce dayanamadım bize birer pufidik terlik aldım, ahanda benimki bu, umuyorum 39/40 ayagıma olur.(annemin kulakları çınlasın, 42 numara giyiyorum -babet-, bebek mezarı derler aile içinde)

mehmete de poffadanak bişey aldım, hatta iş yerindeki arkadaşıma fikrini sordum, "erkek adama alınmaz öyle terlik ben giymem " didi. ama evde yani, sanki diskoya gidicen yani pofidik terlikle.. ayakları sıcak tutmalı dimi, valla tutmalı. yumırtalıklar falan direk ayaklardan etkileniyomuş havasını  bozmamak lazım vucudun. kukuşlarınız ve pipişlerinizi iyi koruyun, bu da benden bu günün tavsiyesi.haydin kalın saglıcakla.

You Might Also Like

9 yorum

  1. ben de aynisindan siparis ettim bu sabah. cimbomlu yarime aslan gibi bir terlik. kendime de cicek ucurtmali kiz terligi:)
    gerci 39-40tan da buyuk sevdicegimin ayaklari ama olsun onu da ben giyerim:P

    YanıtlaSil
  2. Canım eviniz hayırlı olsun...
    Terliklerinizde bende eşime aldım hiçte bile erkek adamada yakışıyor:))

    YanıtlaSil
  3. evinizde güle güle oturun sevgili merope. günün tavsiyesinin sevimli üslubu beni bitirdi, belirtmeden geçemiciim :)

    YanıtlaSil
  4. aslanlı terlik adama olur mu ruh pastasıı ya alemsin ben benim ayagıma bile olu mu acaba diye dusunuyorum küçük bişey o

    :)

    ben gorilli aldım benimkine ama pek begenmedi! -resmini gösterdim de aksam -

    YanıtlaSil
  5. ben kuzulu olanları çok beğenmiştim ama çocuklar içinmiş malesef :(

    YanıtlaSil
  6. eheheh evet ben onu direk twiggy magazasından almak istemiştim hatta fakat kadın numarası yok demişti.. ben de kalmadı zannedip, gördügüm twigy e sormuştum, hayret bir allahın kulu da o çocuk terligi demedi..markafoni de gördüm :)

    YanıtlaSil
  7. yalnız bunlar geçen sezonun terlikleri bence, yeni ürün diil

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim