hayatımda ilk defa mouse ilen bişey çizdim

  • Ekim 02, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Ya bende bir kızkardeş var, hani beraber başımıza taş yağacak ı yazıyoruz.. allah nazardan saklasın hiçbir grafik veya resim egitimi olmamasına ragmen çatır çutur çiziyor kız. tabi bilgisayar destekli çizimlerde öss den vakit bulup ustalaşamadı ama karakalemde iyi iş çıkartır. örnek:

 
cavalier by ~bellatrix-dourden on deviantART

lise 1 de şunları çiziyordu hatun hem de MSPAINT ile..evet yanlış duymadın yabancı, yalnızca bildigimiz dandik paint ilen..


hunn'reh and bellatrix by ~bellatrix-dourden on deviantART

Sonra bunun diğer paint şaheserlerini gören ekşi sözlükten Rotten kardeşime bir tablet hediye etti :) ve bizim patates de şunları yapabildi o tabletle


the hp team.. by ~bellatrix-dourden on deviantART


Fave the flamey by ~bellatrix-dourden on deviantART

E tabi hatun öss ye hazırlanmaya başlayınca tablet de kenarda yattı. Şimdi de izmiri bıraktı itü ye gitti. ee playstation ve tablet geride kaldı. işte bendeniz şahane eserler sıçmak içüün bu goodie lere el koymak istiyorum benim neyim eksik uleeen bakın az evel mouse ilen ne çizikladım:






evet bella ya göre baya bi kabız olabilirim ama bu benim için ilk tamam mı! gelmeyin üstüme. şimdi bellatrix kesin gelir bunun altında "tombiş! bir aileden sadece 1 yetenek çıkar delitop!" diye yazar ama yenecem seni bella! ben de çizicem cozzzztt bozzzt

You Might Also Like

6 yorum

  1. Canım ne güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. bill gates görse paint'i bu denli verimli ve yetenekli kullandığı için kardeşinin elini öperdi merope :) ama bence senin eserin da gayet güzel, tarzlarınız farklı sadece :)

    YanıtlaSil
  4. tombiş!!! sen hem güzel resim yapiyon hem de edebi yeneteğin var :) bak totalde daha yetenekli çıktın hahaahakjlsxajxlaxlnm

    YanıtlaSil
  5. cok süper bunlar gercekten yeteneklı. bende cızıyorum da paıntle ılgımı cektı, kıskandım:=)senın kı de gayet hoş olmus bence tarzın var:=)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim