sevgili günlük tadı almak istiyorum senden

  • Ekim 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

4 hikaye bitirdim bu sene, 5. yi hala yazıyorum. aslında kurdugumdan daha farklı bir yola girdim, bok gibi olmaz umarım.

diyet işi pek de iyi gitmiyor, hala lömbürt mode on.

domdom kurşunu değdi günlük.
kaşlarımın arasına

yarın istanbula gidiyorum...

sabah gözünü açınca mehmetin ilk söylediği şey, "haftasonu sensiz napıcam?" oldu.
eh be adam.. :)

artık yemekleri dışarda yiyoruz, sadece pazar günü yemek yapıyorum, salı bitiyor, sonra çarşıda anadolu diye bir yer var oraya dadandık orda yiyoruz, bulaşık derdi yok, tüp masrafı yok, zaman almıyor, oh mis. fiyatları da uygun. yemin ederim omuzlarımızdan çok büyük yük kalkıyor, hafta içi yemek olayı bir bela.

böyle yani..

hı bir de dün oracle ın sınavına kaydoldum, 10g OCA sertifikası için....çok zor yeaa.. kıçım kaşınıyor benim, master bitti başıma sınav açtım diyorum da, demiyim, gerekli çünkü

yaprak dökümünü izliyorum neden izliyorsam,
sanki vatani görevim, mehmetle puzzle yaparken  veya başka işle ugrasırken hep arkada açık. internetten video falan izliyoruz o derece. o kadar durağan ve boktan bir hale geldi ki! baydı bitsin artık. işkence!

benden bu kadar, hiç tadım tuzum yok. sabahtan beri msn ve gtalk tan kime dadandıysam konuşamadım, canım sıkılıyor, iş yapamıyorum, puuffff....

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim