• Ekim 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


 az evel lush in cupcake maskesini yaptım. iilk kullanışım, haftada 2 kulanıp bir ayda bitirmek lazım geliyormuş sanırsam. lush tan geçen hafta 135 ytl lik alısveriş yaptım!! ohalara geldim cidden. yanında bir de 36 ytl lik dusjeli hediye ettiler. tea tree water, cupcake, american cream, adını anımsamadıgım bir sampuan, rockstar sabun vs. aldım..

mmmm hala çikolata kokuyorum miisss gibi! oyyş canım çekti valla.

home tv de nigella lawson diye bir kadın var geçenlerde böyle sabah kahvaltısı vakti olmayanlara kakaolu muzlu kahveli ballı şıpırdak bir süt yaptı. işte genelde dandirik tarifleri olan bu hatunun o tarifine vuruldum yaa. smootie dir fruit squash tir öyle denilen zıkkımları oldum olası sevmişimdir muzları attım deep freeze e birazdan çıkarıp yapıcam. tarifi yanlıs hatırlamıyosam donmuş muz, süt, bal, 1 kaşık espresso (ben nescafe gold atıcam) bir de 4 kasık sıcak çikolata tozu koydu ama ben onu koymayacagıım ;) uu beybi.. muzlar donmuş mudur? memo da yanımda beni basparmagı ile gıdıklamaya calisiyor, bu blogu ne zorluklarla yazıyorum görün işte peheeeeyy!

neyse gidiyim de yapayım şu karışımı düştü popolar.  :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. lush sitesinin paylaşımı için çok teşekkürler
    sabun delisi olan ben..tam benlik valla
    ne güzel şeyler var öyle
    bı kac sıparıs verıcem bende
    onerebılcegın urunler var mı bu arada?

    YanıtlaSil
  2. american cream ve i love juicy şampuan sac kremi ikilisini tavsiye ederim.. bir de "honey i washed the kids" diye bir sabun var şahane kokuyor...

    YanıtlaSil
  3. Bunun şampuanları iyi diyorlar, daha doğrusu ben kullanan birinde gördüm saçlarını süber yapmış. Saç dökme şeysi nedir? benim saçlar çok dökülüyor da.

    YanıtlaSil
  4. İlk defa duydum ....
    Paylaşım için sağol...

    YanıtlaSil
  5. benim saçlarım da çok dokuluyo
    ya sampuanları öyle mucizeler yaratmıyor ama çok güzel kokuyor ve kalıcı kokuyor..
    bir de yummy yummy dus jeli var anam.. daha yeni banyodan cıktım ve meyve jölesi gibiyim !!!

    YanıtlaSil
  6. benim saçlarım da çok dokuluyo
    ya sampuanları öyle mucizeler yaratmıyor ama çok güzel kokuyor ve kalıcı kokuyor..
    bir de yummy yummy dus jeli var anam.. daha yeni banyodan cıktım ve meyve jölesi gibiyim !!!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim