Legend of the Seeker - nasıl oldu da popomuz düşmedi?

  • Ekim 08, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Biz 81 liler ve +2 -2 sonramız, sanırım bir 5-6 sene, hadi bilemedin 10 sene daha sonra doğmuş olmayı arzu ederdik. ehh, 80lerde çocuk olmak diye zırıldamayın koçlarım, isterdiniz.

var mıydı bizim çocuklugumuzda  gençligimizde böyle çeşit çeşit dizi, oyun, meşgale, daha da önemlisi  internet! yoktu. misal ilk zeyna başladıgında nasıl olay olmuştu dimi,  çok yakın bir geçmiş yani bir de! fantastik diziye açmış demek ki bünyelerimiz bir bölüm kaçırmadan izlemiştik vallahi zeynayı.

tee 95 te miydi neydi, bir arkadaşımın  akrabası almanyadan gelirken Blind Guardian in Follow The Blind albümünü getirmişti (klasik gurbetçi tiplemesini yıkmış adam ama bilmemişiz kıymetini) o arkadaş da bana cd ye çekmişti, hey Allahım günleer gecelerce dinlemiştim. Bir yerden de elime Black sabbath cross purposes geçmişti, onu da kokain gibi çekmiştim valla. Eskiden nerdeen bulucan sevdigin şarkıları, grupları dodocanlar? şimdi bir tıkla illlegal de olsa ulaşabiliyorsunuz, bilemedin d&r idefixe gibi yerlerden gidip alabiliyorsunuz.. eskiden paran olsa bile alamıyordun!! nihjaaaahhaha benim çaresizce my dying bride kasedi/cd si arama çabalarım vardı bir aralar, anlatırım :)

İşte bu legend of the seeker yazısını şundan yazıyorum: ne zaman ki lezzetler çoğaldı, önümüze birsürü film-dizi- oyun geldi, gark olduk kelimenin tam anlamı ile, bir boku beğenmemeye, ota boka burun kıvırmaya başladık.

kendimi biliyorum yani, 10 sene önce olsa, bu diziye götüm düşerdi, deliler gibi izlerdim, ama nedir, şimdi pısss diyorum, bokum gibi dizi çekmişler.Belki de cidden çok fazla fantastik kitap, film ve dizi gördük sıradan geliyor,(misal 2 senedir her taraf vampir filmi/diizisi oldu) ama soruyorum size : böyle büyücü mü olur laaaaan!!! şu arkadaki gaganoz kılıklı amcadan bahsediyorum, yapma etme canım amcam, güzel amcam, şu güzel ortamı bozuyor, atmosferin içine ediyorsun. mymax te gördükçe takılıp diziyi izleyecegim yani, çok da fena gelişmiyor olaylar ama bu mama kılıklı herifi görünce kanalı değiştiriyorum yaa. kim seçtiyse çok yanlış seçmiş kardeşim, kötü adamın erkeksi kız kardeşi tiplemesini büyücü yapmışsınız.. piiy diyorum.

You Might Also Like

2 yorum

  1. ama Zeyna bugün de olsa izlenmez miydi yaaa. Yani televizyondan bizim memlekette izlenmezdi belki eskisi gibi (ki ratinglerde seri halde gün birincisi çıktığı bir sezon vardır Türkiye'de) ama internetten dizi takip eden kitle için münasip olurdu halen gibi geliyor bana. ne bileyim mesela divxplanette en çok indirilen dizi altyazılarında ilk üçte görürdük her hafta. mitolojien bu kadar beslenen ve aynı zamanda onu tiye alıp cinsel tercihi karmaşık karakterlerle dizi yapmak..işte bu iş tutar ben bunu bilir bunu söylerim ne zaman yapılırsa yapılsın eheheh lşdfk. bir de Zeyna'nın açılış jeneriğinin hastasıyım.

    YanıtlaSil
  2. Ooo görmedim ben bu diziyi. Gerçi televizon izlediğim de yok ya hani. Benim en büyük hayal kırıklığım Dungeons&Dragons filmi olmuştu.Ne büyük hevesle beklemiştim o filmi. Zenci Elf mi olurmuş peeh. Gerçi LOTR'de de karakaşlı Legolas'ı görünce dumur olmuştum ama LOTR'in tek başarısızlığı da bu olduğu Neyse kıssadan hisseye kandırdılar biziiçin affedilebilir. . Hep aynı yürüme sahnesiyle yürüyen ve koşan He-man'le, Pembe ceketli efemine Adam'la, çekme kasetlerle, çakma lacostelarla kandırıldık.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim