Ne ettin Tracy Bacım

  • Ekim 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

şunu okuduktan sonra, gül gül öldüm.. ay bunu yayarak, muhtemelen treysi ye büyük bir kötülük yapıyoruz ama üzgünüm! kendime engel olamayacagım! hem zaten başka ülkede :p ben de bu postu türkçe yazıyorum ve keyword vermiyorum ;)  geçmiş olsun treysi!!! bir dahaki sefere darbeli matkabınla yaşadıklarını özel mesaj olarak şeyedersin...




son aldığımız duyumlara göre "engaged" tracy i nişanlısı kör testere ile dogramış. ancak love cave'ini natural history müzesine bagıslamak üzere kesmemiş. jksagdkjsdflajfcişaşlş

You Might Also Like

7 yorum

  1. ahahhahha evet ya bomba biişi bu:D

    YanıtlaSil
  2. son duyumlara göre "engaged" tracy i nişanlısı kör testere ile dogramış. ancak love cage'ini natural history müzesine bagıslamak üzere kesmemiş. jksagdkjsdflajfcişaşlş

    YanıtlaSil
  3. Ahahahasktir ya... Yalnız kadın ne kadar içten yazmış canım benim.

    YanıtlaSil
  4. ben de geberdim burda gulmekten. bu ne ya.. sen daha hangi kutuya ne yazacagini bileme... tovbe tovbee

    YanıtlaSil
  5. hos, guzelce bir hatuna da benziyor ama iste pek zeki olmadigi icin erkekler yatmiyor demek ki. boyle senelerce bekliyor ahahaha

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim