Stoned to death by a boring meeting, feeling wobbly

  • Aralık 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

sabah toplantısından çıktım az evel, kafamı toplayıp işime gömülmeden önce selam edeyim bloguma dedim..


  •  Oracle Sertifika sınavımı öteleyip duruyorum, resmen takunya fırlatılmayı hak ediyorum. şimdi de 16 aralıktan daha ötelere sallamayı düşünüyorum çünkü hazırlanamadım *muf*
  • evvelsi gün bacımla d&R da 14 tl ye assasin's creed bulduk hemen aldık. Allahım! bana tez elden, Assasin's Creed1-2, Fallout 3, Dragon Age Origins, Neverwinter Nights 2 nin exp. packleri, temple of elemental evil, God of war 1-2, resident evil 4 oynayacak zaman ver. çok özledim oyun oynamayı :(
  • Alper canıgüz 'ün okumadıgım bitanecik kitabı kalmıştı, oğullar ve rencide ruhlar, işte o şaheseri okuyorum şimdi ve de deli gibi Midsomer Murders izliyorum, bütün midsomer cinayete kurban gitti dizi hala bitmedi :D
  • korku filmi izlemek istiyorum böyle cörtlene cörtlene ama sinemalara baktım da, 18 aralıktaki avatar dışında teee 1 ocak a kadar ilgimi çeken 1 tanecik film yok..

You Might Also Like

4 yorum

  1. Dun gece sabah 4'e kadar kitap okudum, bi guzel geldi ki sorma. Malum iki haftalik ceviri yetistirme maratonu sirasinda tuvalete gitmeye bile zamanim yoktu ki kitap okuyayim.

    Midsomer Murders'ı izledim ben ancak filmini:) Boyle 90'li yillarin baslarindan kalma. Thor uydusunu sarilip opmek istiyorum, 7/24 film dönüyor evde. Evi sineme salonuna cevirip para kazanasim var:P

    YanıtlaSil
  2. Dragon Age ben de istiyorum bi alamadım. Dün Mirror's Edge aldım güzel oyunmuş. Ayrıca Uncharted 2(ps3) Assasins's Creed 2(ps3) istiyorummm Çok pahalılar ama!! belki yılbaşı hediyesi olarak alırım kendime auehaeu:D
    Little Big Planet oynuyoruz hesi ile süper bişiii!!!
    Bu arada Oracle sınavı diyince birden böyle gözümde şey canlandı, Perde var arkasında bir obje var sen tahmin etmeye çalışıyorsun, oracle olcan ya haeheauhe:D

    YanıtlaSil
  3. amalth midsomer ın filmi var mı yahuu
    onun her bölümü film gibi nerdeyse 2 saat sürüyor :D

    Loreathan, onlar bizim dusmanımız aslında biliyomusun!! gecen gün bir baktım evdeki wii ve psp oyunlarına dünyam karardı yaa. sonra neden araba alamıyoruz neden daha büyük evimiz yok. bunlar yüzünden işte höööf :(

    YanıtlaSil
  4. Kuzum, var ya, izledim ActionStar'da ama simdi sana gosteriyim diye IMDB'ye girdim bulamadim. Bulunca linkini gonderecegimdir.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim