Sadece korkunç oldugu için bir köpek balıgını acımadan öldürmek reva mıdır??

  • Aralık 05, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments



insanlar köpekleri zehirliyorlar, köpekbalıklarını öldürüyorlar, kedileri eziyorlar ve bişey olmamış gibi devam ediyorlar yollarına. timsahın derisini çanta olarak kullanıyorlar ve bir timsahın onların çantası için ölmüş oldugu gelmiyor akıllarına. tabaktaki köfteleri yutuyorlar ama asla yaşaması gereken ineği hayal etmiyorlar. kürk giyiyorlar ve bir canlının derisini ve hayatını çaldıklarını umursamadan okşuyorlar kürklerini.

kağıtları kesilmiş ağaçlardan yapıyorlar buruşturup atıyorlar ve rafineriler ve termik santraller ve silahlar ve patlayan bombalar kesilen ormanlar yerine yapılan binalar sürekli açık duran musluklar hepsi dünyayı gün be gün tüketirken plastik kartlarla hayatlarını satın alıyorlar...

ve ben insanları sevmiyorum ve ben insan olmak istemiyorum ve ben nasıl bir maddeden yapıldıgımı bilmek istiyorum.

**not**: bunu başımıza taş yagacak bloguna yazmıştım ama, o kadar seviyorum ki bir de burda yayınlayayım dedim. yetti artık veji olmaya karar verdim. hayvanlara zarar veren insanlara ENGEL olalım.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Allah insan eline düşürmesin. amin...

    YanıtlaSil
  2. köpek balıklarını korkunç diye öldürenin en korkunç türün insan olduğunu unutmaması gerekiyor aslında

    YanıtlaSil
  3. ben kus ve memeli yemiyorum ama ogluma yediriyorum, hamileyken de yedim. birileri cikip arastirsa kesinlestirse ete ihtiyacimiz olmadigini da hayvanlar da rahat etse, biz de rahat etsek. bir de hani ne kadar olabilirse o kadar hizli sekilde oldurup yemek yine bir yere kadar, su asagidaki kurk falan offf offff. insan dedigin cok fena bir sey ya merope.

    YanıtlaSil
  4. ben hala veji olamadım, diyetisyene gidiyorum ve o da bana etsiz program vermiyor diyorum utanarak...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim