Dünyanın en becerikli ev hanımı olmama 2 yemek kaldı

  • Aralık 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

ingilizce bir yemek kitabı almıştım hani. işte onu alırken akıl edemedigim bişey oldu efenim, gavur dediginiz yemege lime juice, sour cream, cooking spray, chill sauce gibi ekstra naneler ve de sage, thyme, basil gibi otumsular katmadan oldurmuyor. baharatlar da bi alem. yani yemek tariflerinden pek cogu benim izmirde bu mevsimde ve de genel olarak bulamayacagım bileşenlerden oluşuyor


acılara garkım zaten genel olarak eve geliyorum yemek yok ve kapana kısılmış bir fare gibi ne yapıcam diye hönkürüyorum.

peki naptım bu yemek kitabındaki tariflere? tabi ki bir base ingredient belirleyip onun çevresine windows bileşeni ekler gibi malzeme ekliyorum

işte şaheserim! valla güzel oldu bak!

efendim bir tarif vermişler tavugu soslayıp pişiriyorsunuz. apple cider, chili powder vs vs fakat bir base madde var ki o da ne? baL! honeeey

ben de naptım bastım üzüm sirkesini apple cider yerine, diger x powder dedigi seylerin ikamesi olarak da kimyon, kuru nane, ekmek kırıgı, karabiber vs kullandım. aslında ben sosunu yaparken mehmetle baya bir endiselendik tamamen deneysel ya bişeye benzemezse diye ama öyle lezzetli oldu ki!

tabakta normal 3 parçalık tavuk gögsünü aldım-küçük boy- 
4 tatlı kaşıgı bal, 1 tatlı kasıgı kimyon 1 tatlı kasıgı k.biber, 1 tatlı kasıgı pul biber, 1 dilim ekmek kırıgı ve goz kararı kuru naneyi karıstırın. sonra tavuklara bulasmasını saglayacak kadar sıvılastıracak ama macunumsulugunu bozmayacak miktarda göz kararı üzüm sirkesi ilave ettim. buladım bunları attım azcık yagla kısık ateste yavas yavas pişti ve hiç de fena olmadıı.



evet! nihayet güzel bir yemek yaptım. 2 tane daha yaparsam dünyanın en hamarat ev hanımı olucam heheheh başım göğe erecek.elimin hamuruyla tekken 6 oynıcam.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bugün tavuk günüymüş, gıdaklayacağız. Bende de soya soslu tavuk vardı:) Yanında da kaşarlı püre ve havuç salatası :P

    YanıtlaSil
  2. oyyyş... yapılmaz ki bu yaa..
    hamile kadınım ben. canım çekti. bi tarafım şişecek.

    olmadı hiç. 2 veriyorum 10 üzerinden.

    YanıtlaSil
  3. Zynp ben bir öküzlük ettim düşünemedim yavrum ya :(
    tavuk gögsü al yapar mı annen? burda olsan gelicem yapıcam akşama bak o derece :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim