Memelerim

  • Aralık 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments




Bayadır Google Analytics e girip bakmıyordum, bu sabah bakınca yıkıldım, çayı püskürttüm hatta. 11 kişi memelerim yazıp gelmiş ya!!

ne demek memelerim? memelerini internette mi arıyorsun? söz konusu benim memelerim mi? memelerim diye bir kitap, film veya sanat eseri mi var? bizim niye haberimiz yok?

ayrıca bir de anya ayoung chee ve hiroko mama sevişmiş sanrım, kim onlar hiçbir fikrim yok ama, onların seks kasedi defalarca aratılmış değişik şekillerde/kombinasyonlarda yazılarak (yukardaki tek kayıt diil daha bissuru değişik şekilde yazıp aramışlar demek istiyorum)..adamlardaki azme bak ya. öss ye böyle hazırlansan şimdiye pröftün koçuuum!!!!

cemal süreya ne demiş? memelerin kahramandı.. ya.. ya..

You Might Also Like

8 yorum

  1. aradiklarini da bulamamistir garibanlar yazik

    YanıtlaSil
  2. blogumun mottosunu senin en güzel yerin pıtır pıtır memelerin diye degistirmeyi bile düşündüm. evet ama son anda ahlak frenine basıp durdurdum kendimi lanet olsun!

    YanıtlaSil
  3. Ben de aratıcam nan merak ettim memelerim yazınca ne çıkıyo.

    YanıtlaSil
  4. buraya gelme ama tamam mı :D memelerim diye gelmeyin blogumaaa
    hayııır
    pipim yazın ona bile razıyım bak ama meme olmaz

    YanıtlaSil
  5. ben de kendi aranan keyword'lerime bakacağım ama korkuyorum şimdi benim bloga girenler de memelerim yazıp da geldiyse :s

    YanıtlaSil
  6. Valla yazdım da, arattım da ikinci sırada cikiosun sekerim:)

    YanıtlaSil
  7. ha ha ha çok güldümm.
    harikasın sen:)))

    YanıtlaSil
  8. çok hassasım çok doluyum bu konuda gelmeyin üstüme :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim