Wii Fit Plus!

  • Aralık 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

biz Wii aldıgımızda wifit yok idi! yurtdısından almak istedim aslında ama gümrük  korkusu artı nasıl taşırım sokarım korkusu ile beceremedim.

neyse dün wii fit aldık! gerçi suanda wii fit plus diye geçiyor. içinde yoga, aerobik, jogging, bir sürü salak saçma oyun, step hatta kung-fu bile var.  henuz sadece 46 dakika oynadık ama oyunların hepsini göremedim, 4 te birini bile göremedim.

kesinlikle tavsiye ederim. yani benim gibi çalışan ve kilo sorunu olan biriyseniz ve işten eve gelip spora gidemiyorsanız kendi aerobik hocanızı tutmak gibi bişey oluyor.. tabi çok büyük bir görsellik beklemeyin, wii asla playstation oyunları gibi süper grafiklere sahip olmadı olamayacak da. ama canlı renkler, grafikler çok kompleks olmasa da wii nin sensörlerinin aşırı ve inanılmaz derecede hassas oluşu onu cazip kılıyor.



oynadıkça adamlar yapmışlar ya dedik. bugun 46 dakikada toplam 150 kcal civarında yaktım.
girince mii niz ile kendinize profil oluşturuyor ve wii fit plazadan mii yi seçip önce bir body test e tabi tutuluyordunuz. balance board animasyonu size kendini tanıtıp bilgilerinizi alıyor sizi ölçüp ideal kilonuzu söylüyor. kendinize bir program çıkarıyorsunuz. mesela ben 2 haftada 2-3 kiloluk  bir kilo kaybetme hesabı  yaptım. sizi her çıkışınızda takip ediyor, kilo almışsn vermişsin muhabbeti yapıyor, grafiginizi çıkartıyor..

kötü olan tek şey kilogram ve santimetre yerine feet ve lbs olarak alıyor verileri :) ama onun için de 1 kereligine google larsanız olur biter.

benim asıl koptugum sey de şu; dengenizin olması gerektigi yeri gösteren kırmızı bir nokta var. insan agırlıgını hep bir tarafa verirmiş gibi bir geyik yapıyor ve omurga sorunu yaşamamanız için dengenizi bulmanız gerektiginden bahsediyor.

benim agırlık merkezim popomda! popomu nereye hareket ettirdiysem kırmızı nokta o yana gitti, gülmekten öldüm... popom beni ele geçirdi :DD bunlar da mı gelecekti başıma?


işte böyle agırlık merkezini gosteriyor kıpırdadıkça o nokta degisiyor, benimki de yukardakinden 5-6 cm daha asagıda, ve popomu nereye kımıldatırsam o nokta oraya gidiyo :DD

neyse işallah zayıflamayı umuyorum artık wii fit plus ile!

Ekleme:


bir kaç soru geldi de, wii fit ve wii ile alakalı FAQ gibi olsun şöyle bir:


Wii fit / Wii fit plus olarak gördüğüm paket nedir?


Wii fit, step tahtası benzeri ancak elektronik olan, 150 kg ya kadar destekleyen yassı bir "balance board" ve bu board un özelliklerini kullanarak oluşturulmuş oyunları içeren bir CD den oluşan bir pakettir.  


Wii almadan Wii fit kullanabilir miyim?


Hayır. Wii fit pakedini kullanmak için bir Wii + wii yi kumanda etmeye yarayan wiimote ve nunchuck isimli 2 aletinizin olması gerekir. Yani   wii niz yoksa, wii fit almayın. (D&r dakiler bize de sordular, tek bunu alıp giden sonra çalıştıramadan gelenler çok oluyormuş :D )


başka sorunuz olursa comment ile sorabilirsiniz cevap veririm!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ben seni yerim bu bir:)

    Benim agirlik merkezi göğüslerimde :D Bu iki! (Simdi memelerim yazıp senin bloga gelen kisi sayisi articak:D)

    Kilo vericeksin, cok inaniyorum:D

    YanıtlaSil
  2. ya bu süper bi şeymiş, maceralarını yaz olur mu? oyun oynamayı da seviyosun, senin ilacın bu gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  3. cancişler sagolun :DDD

    işallah ikinizin de inancını boşa çıkarmam!

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan kuzum.

    ama içim de cız etti beee..
    altı yedi ay önce, parasızlığın dibine vurduğumuz bir dönemde bir sözlükçüye sattım ben wii+wiifitimi ve kendisini hasretle anıyorum hala..

    neyse, şimdi bebek doğunca zaten vakit bulamam, çocuğa "kızım sen eccük otur, anan bi wiifitleyecek" denmezdi zaten diye kendimi teselli ediyorum..

    denmezdi, di mi ?
    snff snff.

    bu arada unusual'a katılıyorum, maceralarını yazmalısın mutlaka :)

    ağırlık merkezinden öperim beybi :)
    götüne kurban.:P

    YanıtlaSil
  5. ben de isterim dedim de adam bana azıcık az çikolata ye zayıfla dünya kadar para veremem wii fite didi :(

    YanıtlaSil
  6. benim ağırlık merkezim malafat çıktı :>

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim