Avatar Rezaleti! (spoiler free)

  • Aralık 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


başlıgı tamamen ibnelik olsun diye böyle yazdım. aslında avatar rezil falan degildi tabi ki. rezilliği anlatayım hemen:

sinemaya gittik. 1 saat 20dk. kadar güzel güzel izledik. fakat sonra film "takılmaya" başladı... zorunlu bir ara verdiler..

döndügümüzde film gene takılıyordu..

ve sonra ne oldu biliyor musunuz?? bir anda film, bambaşka sahnelere atlamaya başladı. sonra nihayet takılmayan yere geldiler, ama tabi ki muhtemelen arada bir yarım saatlik sahne atlanmıştı, alakasız kopuk bambaşka ve muhtemelen filmin sonunda bir yerdi. onca insanın içinde dışarı çıkıp itiraz eden 10-15 kişiden 2si de bizdik. itiraz etmesek o şekilde kopukgacık izleteceklerdi biliyor musunuz!!!

paramızı geri verdiler neyse ki...

 izmir balçova kipa cinebonus rezaleti yani. filmin yarısını ve kopuk kopuk 4-5 sahnesini izlemiş oldum, böyle saçma bişey var mı ya? şansa bakar mısınız...

Avatar ın kendisine gelince, kesnlikle güzel, ama devrim diyorlardı ya, 3d açısından devrim denecek birşey değildi bence.

 Asıl 3d olarak film başlamadan Alice in Wonderland fragmanı izledik ahhh ah o var ya o MÜ-KEMMELDİ!!!

şimdi avatar ın yarısını seyretmişken ahkam kesmeyeyim
ama Alice için ahkam kesebilirim, begenmeyen maldır! umarım siz de o fragmanı izleme şansı bulursunuz 3d olarak..

böyle de igrenc bi geceydi yani 1 saatlik yolu boşu boşuna teptik gösterip vermemek gibi bişey oldu resmen..

You Might Also Like

5 yorum

  1. sinemalarımız bilinçsiz, henüz 3d filme hazırlıklı değil :(

    sözlükte de bi ton yazmışlar istinye park'ta ne rezillikler neler... ben nautilus'ta ice age'i seyretmiştim gayet smooth operator no proplemdi.

    YanıtlaSil
  2. Tim Burton'u yerim! Çok severim! Alice'in de fragmanını bilincli bir sekilde izlemiyorum :D Gördüm mü kaçıyorum ki gidince kendimden geçeyim:D

    YanıtlaSil
  3. Böyle filme , böyle arıza yakışmamış :P

    YanıtlaSil
  4. Imax ile 3D aynı şey değil, imax'te ekranın parabolik olması da bir fark yaratıyor galiba. İzmir'de IMAX var mı bilmiyorum ama İstanbul'da da sadece İstinye Park'ta var mesela; Nautilus'taki sadece 3D. Aslında İstinye Park'taki de tırt IMAX, bu filmi full potnsiyeliyle izleyebileceğimiz bir sinemamız yok. Devrim var da biz tam manasıyla deneyim edemiyoruz yani. Ah o Alice de bir gelsin artık ya, ne zamandır beklediğimi unuttum artık.

    YanıtlaSil
  5. tamda kendimi hazırlamıştım,çok abarttılar filmi diye:D.ya ben bu 3d olayını sevmiyorum,sanki beynimi zikiyolar ya,zaten tüm filmi yeşil bi ekran önünde çekiyosunuz ben onun gerçek olduğuna inandıramam ki kendimi,kaptıramıyorum.yeşil ekran o:(ama mesela yüzüklerin efendisinde o hissiyatım yok bende,masterpiece sonuçta.alicei bende çok merak ediyorum ya,tim burton sonuçta:U

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim