genç it ciler rahatsız!

  • Aralık 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

karı koca elektronik/bilgisayar mühendisiyiz diye herkes bize, hangi kamera? hangi notebook? hangi cep tel? 3g alıyım mı sence? ne edek ?? diye bir sürü sorular soruyor.

ya ben cidden bilmiyorum, cidden anlamam abi bu işlerden. kendime netbook alırken kırmızı olcak dedim; kıstasım buydu yani... şimdi ne diyim ben sana ki dimi :) hepsiburadayı, bimeksi  açıp en çok ne satılmış bakıp alıyoruz desem kendini kötü hissedermisin canım akrabam? muhahhaah...

işte şurda bir şokodense rastladım çok hoşuma gitti! yapanın yazanın ellerine sağlık çok güldüm, hislere tercüman dertlere deva :D

http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=301

You Might Also Like

5 yorum

  1. aynen!! bu olayı ben de çok yaşıyorum. donanımla falan da pek ilgim yoktur ve hala ekran kartlarında kriter nedir çözebilmiş değilim. bazen 128 mb görünen ekran kartı 2gb olandan iyi çıkıyor. nasıl oluyor bu??? ne zaman bilgisayar parçaları toplama kararı alsam ekran kartında takılıp kalıyorum. mario'daki, telefon gibi şeylerden mermi atılan bölüm gibi oluyor. cep telefonu için de öyle. zamanın birinde bir nokia e63 gördüm başka da telefon bilmem :F onu alırsam belki yenisini öğrenirim ki almak gibi bir amacım da yok

    YanıtlaSil
  2. of ulan of... ben bi de yıllar yılı hırt gibi hissettim, suçlandım bu yüzden. "hiç ilgilenmiyor ki gelişmelerle" diyenlere karşı yutkundum sadece. tartışmayı anlamsız buldum. bence birleşelim ve onlara dünyanın kaç bucak olduğunu gösterelim, ortaokul çocuklarına bilgisayar toplamak istemiyorum artık lan!

    (cheshire kedisi olmuşsun bu arada gözümden kaçmadı hehe)

    YanıtlaSil
  3. bu arada 2002den beri kullanmakta olduğum küttük gibi dizüstü makinayı da daha 6 ay önce bıraktım. 256 ram.

    YanıtlaSil
  4. @rukneddin, bu insanlar dunyaya yayılmıs durumdalar bilsen de bilmesen de peşinde olacaklar!!

    hevesli, oha kıızm 256 ram mi dedin?? püüü ne diyim ben sana yaa napıyodun o makineye :)) tepsi olarak kullanılır ancak o yaa

    YanıtlaSil
  5. bu mevzu ile ilgili bobilerde gördüğüm bir çalışma yıkmıştır eni vakti zamanında gülmekten...

    Çalışmada, irc penceresinden chat yapılmaktadır. Erkek; "İç çamaşırın ne renk?" diye sorar, hatun kişi de "R:135 G:87 B:100" gibi bir şey söyleyip dağıtmıştır bizleri. böyle işte. Bu yazıyı okuyunca neden aklıma bu monte geldi acep anlamadım.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim