i <3 google chrome + windows 7

  • Aralık 04, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Google chrome Vivienne Westwood teması yapmış lo!
süper olmuşş.

Google chrome a bayılıyorum, böyle çok dinleyen az konuşan ama öz konuşan bir dost gibi kendisi, canım ya.
Temaların çıktıgını haftalar önce görmüş ancak bakınamamıştım.. şimdi vivi yi görünce delirdim ve hemen bir tıkla kurdum! çok güzel degil mi ya!!




2 hafta önce windows 7 ye geçtim. büyük işyerinde çalışmanın nimetlerinden biri işte, her zıkkım  ilk çıktıgında önünüze düşüyor. vistayı kurup denememiştim dahi herkes kötü diyordu çünkü, ama windows 7 yi kurmak istedim :D

benim kekoşlugum mu bilemiyorum ama chorme ve windows 7 de nette gezerken uzay üssünde dolaşıyomuş gibi geliyor..

bu arada bugun cuma ve sinemaya gitmek istiyorum ama hangi filme? neşeli hayat a gitsem aglarmıyım acaba. dudagımda uçuk çıktı ve ağlamak son istedigim şey. öF!! lovely bones, sherlock holmes, wolf man, alice in wonderland, dr. parnassus, bir an evel vizyona girin bu bir emirdir!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim