"Ayyyy aynı ben" ve Pucca ilişkisi

  • Aralık 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

pucca günlük'e girmemiş olan yoktur herhalde? pucca mahlaslı bir hanım kızımız hayatını, aşklarını, gelişmeleri, kısacası her türlü ekşınını yazıyor, ne yalan diyim çatır çatır okuyorum :D
akıcı yazıyor, bazen kullandıgı benzetme ve tanımlamalara günlerce gülüyorum
fakaat commentlere bakıyorum da, ulan her yazının  altında "ay puccaa aynı ben" diyen biri var, bu ne lan..
hayır kız özenilecek bişey de yazmıyor ki, ne malsınız, ne garipsiniz, anlamıyorum sizi...

Her boka aynı ben..
noel babaya da mı aynı sen?
melih gökçek'e de mi aynı sen?
according to jim'e??

yuh.

You Might Also Like

9 yorum

  1. cunku normal gundelik seyleri oyle bi anlatıyo ki o andaki gercek ruh halini, insanlara gostermedigin gercek yuzu acıga cıkarıyo falan, bana oyle gibi geliyor. ersin karabulut'un sandık ici'nde yarattıgı etki gibi sanki. o da altına s*cmasını falan anlatmıstı mesela samimi bulup, kendine yakın hissediyo insan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben sevmiyorum, bir iki kez okudum bu ne len banane milletin hayat detayından çiftleşmesinden diye bıraktım.

    YanıtlaSil
  3. O yorumları nası okuyosun ya, ben hiç okumuyorum "aayy sandalyeden düştüm puccaaa" "ay öldüm gülmekten yaaaa" diye 4563365 tane yorum. İnsanlık için üzülüyorum (şu an benim de bi farkım kalmadı).

    YanıtlaSil
  4. karın ağrımdan sen sorumlusun, yanaklarımın acımasından da. ona göre... ilahi..

    YanıtlaSil
  5. ben de senin yazilarini seviyorum iste:D

    benim sivri dilli olmamak icin (malum sürekli bir seylerden yakiniyorum)dile getiremedigim bir konudur.

    ayyy merope ayniii bennnn:)

    YanıtlaSil
  6. stjyyn, haklı olabilirsin ama hep mi pilav yer papaz :)

    loreathan, zevkler ve renkler meselesi :D

    hevesli, ben okudugum herşeyin yorumlarına bakarım..gazete haberleri dahil. ama uzun uzun okumam, göz atarım yani. burda da göz atınca hep "ayy aynı ben" ibaresini görüyorum demek istedigim o :))

    YanıtlaSil
  7. çellolu kedicim, gülmene sevindim :)

    Pilli cadı :))) beni çok mutlu etti begenini bu sekilde dile getirmen, çok tesekkur ederim beybi!!

    YanıtlaSil
  8. bu durumda bende senin fenomenini yaratmak istiyorum, her yazdığına aynı ben demek hatta, yarıldım şu an gülmekten.yuh, nerden bulursun bunları :))

    YanıtlaSil
  9. y. beni mahcup ediyosun :)
    ama de yani, senle biz sırf şiirsel açıdan bile aynı kafadan sayılırız dimi be!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim