yaprak dökümü izlemek aptallaştırıyormuş

  • Aralık 08, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

haftalardır çarşamba günleri beynime inen darbenin nedenini araştırıyordum, yaprak dökümü fragmanına bakmak için girdigim yaprak dokumu official site da gördügüm bir mesajla hem kendimden geçtim hem de aydınlandım.

are you enligthened sister??


kimse yaprak dökümünü izleyenlere meni olamaz hain kumral.
inan aşk-ı memnu izleyenler bile olamaz. aa bu arada aşk-ı memnınun kitabı çıkmış duydun mu kumralım. ha ama pardon unutmuşum biz YD iciz. öööööö yaprak dökümü forever!

allah cezanızı versin lan sizin. manyak mısınız? hele bir alttaki yoruma bak. hadi tekrardan vazgecmis!!!
naptın ihsan..naptın..
ihsaaan salıcam hayriyeyi üstüne ihsaan.oglum girmeyin lan şu yorumları, yeter kendi milletimden soguttunuzz lan beni.

You Might Also Like

9 yorum

  1. sen de deli minin gidip bunların yazdıklarını okuyorsun :)))

    YanıtlaSil
  2. ihsan mağdur, hakkını arıyor! susma ihsan susma :))))

    YanıtlaSil
  3. sakın rapor et butonuna tıklayıp yorumlarına meni olma :)

    YanıtlaSil
  4. kızım, yavrum, canın mı sıkılıyor senin ,kaç post daha var bunun arkasında... hızına yetişemez oldum
    korkuyorum daha ne yapacaksın diye, daldan dala koşar oldun sen :))

    YanıtlaSil
  5. ealturk tesekkurler!
    cidden bu hatayı yapamam, ona bunu yapamam :DD meni olamammm

    YanıtlaSil
  6. unusual, ihsana destek nicki ile kaydolup0 arkandayım demek istedim ancak üşendim snifffss

    YanıtlaSil
  7. y. içim sıkılıyor, içiiim
    memo spor yapıyordu, ben odada yannızdım fırkk..tv de bişi de yoktu :( aklıma geleni yazdım napim

    YanıtlaSil
  8. internet servis sağlayıcıları sözleşme yapmadan önce müşteriden akredite olmuş bir psikologa yaptırılmış iq testi ibraz etmesini istesinler. bu herifler forumlarda, sözlüklerde, bloglarda her yerlerde maalesef

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim