Çocugum olsa...

  • Aralık 29, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 15 Comments

çocugum olsa, erkek olsa adını nathaniel veya severus koymama izin verirler mi sizce?
hadi o da olmadı Sirius- gök ile alakasından yırtabilir mi?
heroes 3 de gelu vardı, o sayılır mı?

ben nedense hep gudik isimleri begeniyorum

eger bu isimlerin hiçbirine izin vermedilerse kurt koyarım valla erkek olursa, aslan diye isim oluyo kurt niye olmasın? bunlar hep kafamızda tanımladıgımız sınırlar.

mesela ŞAZİMENT diye isim var abi. şanzıman neden olmasın?

pırıl diye isim oluyo da vanilya neden olmasın?

ipek varsa keten neden yok?

kiraz var da üzüm neden olmuyormuş??

100 yıl boyunca çocukların adını yumurta koyun aha işte 100 sene sonranın murtazası karşınızda.

You Might Also Like

15 yorum

  1. hektor'a izin çıkmıştı en son Anadolu kahramanı olması vesilesiyle ama severus falan zor bea :)

    YanıtlaSil
  2. ben bemece diye isim olduğunu okudum bugün. yani BMC diye isim koymuş kızına öküzsporun teki :D kız da büyümüş ismini değiştirmek için başvurmuş :D

    o yüzden dediklerinin hepsi olur bence, hatta pek de güzel olur. severus ise şahane olur

    YanıtlaSil
  3. Aman kızın olursa adını Ada koymada . Yeni doğan her 5 kızdan 3 ü ada

    YanıtlaSil
  4. ben helen koymak istiyorum kızımın adını...acaba o olabilir mi?

    YanıtlaSil
  5. aydede, valla hektor yasli adam adi gibiymis bence

    hesi, bemece neymis beaah soyadi mi, adi mi anlamadimmm

    bora: aman yok evlerden irak..hele issiz adam dan sonra bi ada patlamasi olmustur bence

    panda, neden olmasin truvali helen in canakkale de kutugu yok mu :DD

    YanıtlaSil
  6. Okulda benim dönemde ve yurtta filan özge-gözde çoktu, aynı odada kalan özge-gözdeler birbirine karışıyordu düşün bak combo olarak. Ada'lar okula başlayınca da böyle olacak na buraya yazayım da okuyan okusun haha.

    İnsana isim koymak zor valla, "Bilimsel" diye kız varmış. Duydum. Birinin kız arkadaşı olarak.

    YanıtlaSil
  7. hevesli, valla ben de tanıdıgım gözdeleri düşününce fazla geldi!

    bilimsel neymiş ama ya? bilimsel yöntemle mi yapılmış!

    YanıtlaSil
  8. adı yavrum, kızın adı bemece :D

    http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=273384

    YanıtlaSil
  9. dklhsflsdhgkhdf


    sen cihandabir biricik birtane birleşik meltem i biliyomusun?

    http://www.haberturk.com/haber.asp?id=135969&cat=200&dt=2009/03/22

    kızın bilgilerinin internete sızması çok kötü olmuş cidden ama, "koleksiyoncu baba" beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  10. pipita'ya noldu, lütfen satma bu ismi çok güzel bence :)
    severus da severuz gibi olur bak hep dalga geçerler çocukla :))) laz mısınız derler :)
    vanilya,keten,üzüm falan kesin vardır bence birileri koymuştur.

    YanıtlaSil
  11. ben de severus ta çok kararlıyım, 9 ocak sana birşey hatırlatıyor mu merope? yazacak mısın bir yazı??

    YanıtlaSil
  12. tabiii kii
    :)
    anlı şanlı melez prensimizin dogum gününü nasıl unutabilirim?

    YanıtlaSil
  13. bilin neyaptı diye de birisi vardı :s
    bilmem ki ne yaptı diyesi geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
  14. unusual 'ım pipita göbek adı olacak zaten o fiks,

    stjyyn o neymiş yahuu
    ay çok komik neden böyle isimler koyuyolar anlamıyorum ki

    YanıtlaSil
  15. Kaç yıl önce gazetede okumuştum, birileri kızlarının ismine Gima koymuşlardı, marketten esinlenerek. Bazı isimlere karşı çıkıyorlar da bu saçma isimlere nasıl izin veriliyor bilmem, çocuğu nüfusa anadoluda bir yerde kaydettirirsen adı Severus Pipita gayet de olur sanırım. Bir de çocuğunun adına Ares vs koyanlar va, bu yunan mitolojisi isim dalgası önce köpeklerle başlamıştı şimdi çocuklara sıçramış.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim