kayınvalidem farmville'e zorla soktu benim suçum yok

  • Aralık 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments


kayınvalidemlere gitmiştik geçen pazardan önceki pazar. sabah kahvaltısına. facebook ta annem de kayınvalidem de çılgın atıyor resmen benden fazla giriyorlar. hatta bu sabah girdigimde "ilkay became a fan of ATATURK" mesajını görünce dellendim.

annemden elin programı üzerinden haber almak korkunç. annemn resimlerimize yorum yazması bişeylerin fanı olması daha korkunç.

neyse.. asıl meseleye geleyim gene konuyu dağıttıımm.
Kayınvaldecim illa farmville e gir bana hediye yolla hiç olmazsaa diye kandırdı ve artık ben de bu nemrut oyunu oynuyorum.

iş yerinin ışıksız duvarlarının içinde ektigimiz sanal patatesleri üzümleri akşama biçeceğimizi düşünüp yaşamak....ahhhhh içim fena oldu, tüm tarlaya ekmişim patatesi zaten, ruhum karardı ya resmen anne ben mal oldum yazılı tshirt giyip conconayt gibi gezicem...evet yapıcam bunu.

You Might Also Like

9 yorum

  1. Allah kayınvalideye gel. Hediye yollarsın hiç olmazsa tabi :))
    ehi bu arada patates iyidir ben ocakta kızaran pateteslerime bakayım bi dur..

    YanıtlaSil
  2. Benim annem kardeşime feysbuktan kız buldu.

    YanıtlaSil
  3. ces, valla aynen öyle. bir villa varmış onu alalım diyo :) sanki hakikatten aile boyu villa alcaz tatlı kadın ya :D


    hevesli!! oha o bir model üstüymüş direk o ne nasıl oldu anlatsana bi ara blogda :D

    YanıtlaSil
  4. Anlatırım (: o kadar şahane bi olay değil aslında. Zamanında Farmville'e sarsaydı böyle elalemin listelerini fotoğraflarını karıştırmazdı. Bilemedik, geç kalındı çok.

    YanıtlaSil
  5. zuahuıashıuhauah daha önce söyledim, şimdi de söylüyorum şu conconayt terimi de ayrı bi olay! böyle bir cyborg türü olduğuna kendimi inandırmaya çalışıyorum

    - conconaytlar karşıdaki bonibon tepelerine konuşlanıyoruz
    + olumlu
    - olumsuz diyecek halimiz mi var lan? conconaytsız biz

    YanıtlaSil
  6. conconaytları kız istemeye yolluyoruz biz fdşkgşlsdlgl

    YanıtlaSil
  7. zauhduashuasuahua elinde kahve fincanıyla darth vader canlandı gözümde :F

    YanıtlaSil
  8. senin için araştırdım, patates üç günde yetişiyormuş ayol, bir günlük bişey eksene yahu :) para işlerinden anlamadığın nasıl belli bak görüyo musun :P

    YanıtlaSil
  9. kediciim ben hergün girmeyeyim diye ektim patatesi :)
    1 günlük şeyleri ekince her allahın günü gir tarla sür yetişemiyom!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim