Ne ima ediyorsan açıkça yaz, reca ederim. bu ne lan?!

  • Aralık 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments



neden hala gerizekalı bir inatla sabahları hürriyet gazetesinin web sitesine giriyorum? kimbilir belki de böyle şeylere rastlamak için.

resmi iyi okuyun, hürriyet anasayfadan bir enstantane.

ölürüm de kestirmem?
neyi... kesin bıyığını tabii.. ama hürriyetin yaptıgı şoparlıga bakın efendim, insanın aklına ne geliyor önce? tebrikler hürriyet! daily mail ve people haberlerini kaynaksız alıntılamandan daha büyük bir başarı elde ettin kuzicigim..

he bir de hürriyet ve milliyette 3 ayda bir çıkan ve başka hiçbir web sitesinde rastlayamadıgımız brad pitt ve angelina jolie ayrıldı haberini hazırlayan arkadaşlara da selam ediyorum. işte gazetecilik böyle olmalı degil mi!! sen haberi yap, bakarsın tutar, denk gelir oh mis!!

You Might Also Like

4 yorum

  1. ya artık hürriyet ve milliyet kendi kendilerini yok etsin istiyorum.

    yok mu bir self destruct düğmeleri falan bunların ya... bu kadar boktan gazetecilik anlayışı mı olur be?

    YanıtlaSil
  2. valla dimi.. bir de türkiyenin en büyük/kaliteli/eski/köklü gazetesi diye geçinince iyice antipatik oluyorlar

    YanıtlaSil
  3. o haberler sabah msn'de online olunca çıkan o gereksiz pencerede de görünüyor... insan sadece saçmalığına tıklıyor o haberlerin. ve brad pitt olayına %100 katılıyorum. 2 günde bir geliyor bu haberler ne öküz bi çiftsiniz lan ayrılıyosanız ayrılın evinizde kalan o vietnamlı bebeciklerin psikolojisini bozdunuz ayıptır günahtır yahu!

    YanıtlaSil
  4. "öyle bir soyundu ki!"
    "öyle bir frikik verdi ki!"
    öyle bir şöyle öyle bir böyle, gazetecilik mezunu bir insan olarak tiksintiyle takip etmekteyim hürriyeti ama yine de ediyorum demek ki adamlar da bi şey biliyo ehehhe

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim