Enerjim Yükseldi, indirin!

  • Aralık 08, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments


Bu sabah, bu korkunç sıfatı yani "enerjisi yüksek" sıfatını kullandıgımı farkettigimde, bir bismillahirahmanirahim çektim.

bana ne oluyordu?

enerjisi yüksek ne demekti? termik santral gibi bişey mi?

enerjisi çok yüksek.. deyince, benim aklıma ilk etapta karı isteriiiim diye dolaşan atom karınca tipli biri geliyor. belki ben fesatım. ama yok, rica ediciim, benim enerjim yüksek degil.

sevenlerim.. sözüm size.

Sakın ola ki benden "enerjisi yüksek biridir" diye bahsetmeyin :((

You Might Also Like

7 yorum

  1. Enerjisi yüksek, sempatik, hiperaktif (doktor sanki teşhis koyuyor), kaliteli (insana kaliteli diyen var)ve benzerleri.

    YanıtlaSil
  2. iş ilanlarında oluyor bu en çok, enerjisi yüksek, esnek çalışma saatlerine uygun takım çalışmasına yatkın. böyle ipne kibin bi şey arıyoruz diyolar yani :)

    YanıtlaSil
  3. peki demeyelim :D ayrıca merhaba

    YanıtlaSil
  4. hevesli, kaliteli olmasın, nolmasssıııın


    Ferzan, bak o da olabilir düşünmedim ben onu :)

    Unusual, evet hatta götü bası oynasın deseler cuk oturucak

    Eserce, piki efenim, bekliyoruz enerjimizin şeyolmasını..geçer bence de :D

    cat, tişikkür ediyorum efendim :DD benden de merhabalar, helllöööö

    YanıtlaSil
  5. proaktif ve enerjisi yuksekse calisanin dunyayi yerinden oynatabilir ahahaha.hele bir de sonuc odakliysa.neyse negatif elektik olmasin simdi;)

    YanıtlaSil
  6. enerjilerim kabardı nilufer

    ayy bide haklı gurur lafına bitiyorum haa ne gıcık :D
    haksız gurur mu olur laan
    bu blogu yazmanın haklı gururunu taşiıyorum anladın mı nilufer. cortlattım elektrikleri..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim