Kürtleri kim kandırıyor

  • Aralık 15, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 15 Comments

kürtler özgürlük istiyor deniyor. Allahaşkına, neyin özgürlüğünden bahsediyorsunuz? sen de oy kullanıyor musun, evet. sen de devletin hastanesini, okulunu, çeşitli kurumlarını kuruluşlarını kullanıyor musun? evet. yaşadıgın yeri bırakıp büyük şehirlere gelmeni engelleyen var mı? hayır. 

peki hangi özgürlük? kullanalım diye tutturdugun dilini sokakta konuşmanı yasaklayan var mı? hayır. 

kendi derdinizi kendiniz yaratıyorsunuz. 

kendi söylemlerinizle, öfkenizle, size haksızlık yapıldıgına duydugunuz o aptalca inançla, gaza geliyorsunuz. hem de kimin gazına biliyor musunuz? başınızdaki AĞA OĞULLARI NIN:

o lideriniz Ahmet Türk ve digerleri, sizin gibi, fakir, muhtaç mı sanıyorsunuz?  
hepsi zengin, kiminin çocugu amerikada okuyor, kiminin çeşmede malikane gibi villaları var.
Sizi sizler mi savunuyorsunuz, yoksa denize düşüp yılana mı sarılmak bunun adı? Yıllarca kürt köylüsünün ağzına sıçan Ağaların ogulları başınızda gene işte.

Ben size gerçegin ne oldugunu söyleyeyim mi, gerçek, binlerce şehit askerin ardında kalan anneler, babalar, eşler, çocuklar. gerçek onların kanının asla kurumayacak olması. gerçek gelecekte de başka insanların ölecek olması. gerçek öfkenin kimseyi hiçbir yere ulaştırmayacak olması. gerçek abdullah öcalan denilen adamın bizim maaşımızdan kesilen gelir vergileri ile doyuruluyor ve yaşatılıyor olması. Gerçek sizin kandırılışınız. o yeri geldiginde sempatizanı, yeri geldiginde savunucusu oldugunuz  Pkk nın size herkesten fazla zarar veriyor oluşu.

gerçek çok saçma. 

suç olan düşünmek degildir, sözler degildir. demokraside sözler ve düşünceler suç olamaz.
suç kan dökmektir. demokrasi kanla yaşayamaz.

ve doğduğu ülkeye kan dökerek ihanet eden adama kimse acımaz.
sarıldıgınız yılan sizi dibe götürüyor.

You Might Also Like

15 yorum

  1. Benzer içerikte yazılar ben de yazmıştım, sana kesinlikle katılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. oohh ağzına sağlık.
    çok usturuplu anlatmışsın.
    benim ağzım biraz bozuk olduğundan yazamıyorum böyle şeylerle ilgili. çünkü olay genelde birinin anasına bağlanıyor.
    o apo da kısa bir süreye kalmaz çıkacak açılım ayağına bence.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katılıyorum, agzına saglık!

    YanıtlaSil
  4. yazımı, düşüncelerimi begenmeniz beni çok mutlu etti, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu tesadüfen keşfettim, sözlerinize harfiyen katılıyorum ve eklemek istiyorum: özgürlük, seçme ve seçilme hakkıdır. kürtlere, çerkezlere, arnavutlara lazlara, vatanımda ne kadar etnik köken varsa hepsine bahşedilmiş bir haktır seçme ve seçilme. eeeee??? o zaman neyin özgürlüğünü aramak bu? istediğin adama, istediğin gibi oy verebilme, istediğin gibi meclise kadar girebilme haklarına sahip kürtler hala neyin özgürlüğünü arıyorlar anlamıyorum doğrusu. aslında aşiret reislerinin, ağaların baskısından kurtulsalar, onlara karşı ayaklansalar, aşiret denilen sistem yıkılsa o zaman ellerindeki özgürlüğün tadını çıkartıp, binlerce kez şükrederler. Zaten sahip olduğun birşey için yaygara koparmak o kadar anlamsız, o kadar gereksiz ki.Asıl aşiretlere boyun eğip kendi özgürlüklerini kıstılayanlar yine kendileri!!! bu konuyla ilgili o kadar çok söyleyecek söz, yazacak şey var ki.. böyle bir konuya değindiğiniz için sizi tebrik ediyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. derya öz, teşekkür ederim :)

    yazdıklarınızın tamamına katılıyorum..

    YanıtlaSil
  7. şahane yazmışsın, aynen katılıyorum!

    YanıtlaSil
  8. bugün bbc de bir programda kürtlerin çektikleri sıkıntılar falan gösteriliyordu. izlerken bi an beyrut'un savaş günlerini izliyorum sandım. o derece. sanırım kim kandırıyorun cevabı bu..

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, ağız bozmadan ancak bu kadar güzel anlatılırdı!

    YanıtlaSil
  10. @dramaqueen, kürtlere o sıkıntıları cektiren devlet degil, kendi agalık-aşiret rejimleri diye düsünüyorum. benim yengem kürt, ve o kadar zengin bir ailenin kızı ki, köylerinde ev önünde duran arabaları görsen inanamazsın.

    YanıtlaSil
  11. Amalth, tesekkur ederim, biraz bozmusum ama agzimi :d

    YanıtlaSil
  12. benim demek istediğim de oydu aslında ama biraz kapalı olarak. aslında kendi içlerinde kandırılıyorlar fakat bbc'nin yaptığı gibi -çıkarlar doğrultusunda- sanki devlet tarafından bu hale düşürülmüş gösteriyorlar. böylece ağaların sefaları bozulmuyor, kürtler ise bu sıkıntılarının devletin onlara üvey evlat muamelesi yapmasından kaynaklı olduğunu sanıyorlar. halbuki onlar kendi köylerinde kendi akrabaları- kendi çevreleri tarafından üvey yapılmışlar, farkında değiller. kandırılıyorlar ama bunu yapan ne türkler ne devlet..

    YanıtlaSil
  13. Doğru diyorsun. Bize bu görüş lazım aslında, özgürlük! heyyo! demeden önce bir düşünmek, sağduyuyla yaklaşmak lazım.

    Kürtler Türkiye'de yaşayan tek azınlık değil. Rejim de, devletin memurunun keyfi de o azınlıklara haksızlık etmiştir, etmemiş diyemeyiz. İçlerinden bir tek Kürtler bunu yapıyorsa ben de burada kötü niyet, aymazlık, denyoluk görürüm.

    YanıtlaSil
  14. akp iktidara gelirken 3 ana vaadi vardı: ab'ye girmek, kamu kurumlarında türbanı serbest bırakmak ve milletvekili dokunulmazlıklarını kaldırmak. günler geçtikçe hepsinde çatır çatır sıçtıklarını gördük ve en son kendini kürt diye tanımlayanların güya olmayan haklarını savunma kılığına büründü. amacı iktidarda kalmak olduğu için biz bunu yemedik tabii ama ülkedeki milyonlarca öküz buna da atladı. zaten gündem yaratmanın ve yayın organlarının devlet için en iyi tarafı ideolojiyi bir pagan totemi gibi algılayan kitleleri kemalist, dinci, kürt gibi sıfatlarla sınıflandırmasıdır. hepsi bence eşit derecede beyinsiz olup protez bir mantıkla ve sloganlarla düşünmektedir. bu şekilde sınıflandırmalar sonucunda iktidar partisi toplu halde oy oranı kazanıyor. kürtlere gelince, kimsenin bir haktan mahrum olduğu yok. ülkede serbest seyahat, eğitim, seçme-seçilme gibi hakları var. 35 tane çocuk yaptıkları için bellerini doğrultamıyorlar tabii. "haklar" elde edilince neyin değişeceğini sorgulayan yok ve akp "biz uğraştık ama muhalefet engel oldu" havası yaratacak ve dtp'nin oyları hep akp'ye geçecek. sonuçta yine iktidar olacaklar. kim ne derse desin dünyanın en büyük öküz çiftliği türkiye'de yaşıyoruz ve toplum hiçbir zaman devletten halkın refah seviyesini yükseltmesini talep etmedi.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim