Happened oh, so quietly. They say...

  • Aralık 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Öyle dandirik bir ruh halindeyim ki habire david bowie dinliyorum. erkek olsam ibne olmuştum yeminle.
buraya mallar gibi, çok sıkılıyorum  öfff aarrgh yazmak hoşuma gitmiyor ama zatan 4 gündür ses çıkmıyor benden, çünkü daralıyorum, darlanıyorum, böyle olmaması gerekirdi. bu işte bir yanlışlık var!!

2009 da 2008 de boktan dı benim için vasattı, lütfen 2010 güzel olsun. benim gibi gözlerini kapatıp  kendini lütfen lütfen nolur Allahım diye sıkıp da dua edenler, işallah sizin de dilekleriniz kabul olur, valla.. ne diyim. işimiz Allah'a kaldı belki de.

You Might Also Like

7 yorum

  1. olucak olucaaaaaak... hersey guzel olucak.

    YanıtlaSil
  2. Kedili hatun :) sen diyosan öyle olur eminim heheh

    YanıtlaSil
  3. 2010 will be legendary =) wait for it!!

    YanıtlaSil
  4. her yıla aynı ruh haliyle giriyorum. "yok lan bu sefer olacak, güzel olacak hissediyorum" derken bir bakıcam 50 olmuşum. ben ondan korkuyorum:) ama yine de bir umut işte belki bu yıl olur diyorum..

    YanıtlaSil
  5. Olucagina ben de inaniyorum:) Tek mesele kendini cok kaptirmamak, kaptirmazsan yersin yutarsin hepicigini.

    NOT: O sahit oldugun konusmaya dair yazdigin postu yayinlamani istiyorum, yoksa kamuoyu toplicam bu dogrultuda.
    Muck.

    YanıtlaSil
  6. dramaqueen ve pink satellite..
    evet hepimiz her sene aynı seyleri düşünüyoruz..

    ya ama en azından 2010 biraz daha güzel olsun :DDDDD

    pink satellite, hani legendary olmasın ama.. olurmuş gibi olsun :D

    50 oldugumuzda mutlu olacak mıyız, ah işte o önemli. iyi ki böyle bir hayat yasamısım .. pişman degilim demek önemli, keskelerin olmaması.

    umarım keskesiz bir sene olur 2010

    benim otuz dan bir önceki senem!!!

    YanıtlaSil
  7. Bu konu hakkında mimlendiniz efendim, bilgilerinize sunulur.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim