Bu karar çok önemli! Hayvan öldürenlere rekor ceza...

  • Aralık 07, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Şu adreste de görebileceginiz üzere;

Artık hayvan öldürmek cezasız kalmıyor..

habere konu olan üç kişi, birsürü köpeği zehirlemişler, karşılıgında 30 000 TL ceza almışlar.

itiraz etmişler, reddedilmiş.

oh canıma değsin, o kadar sevindim ki:

Artık hayvan işkencecilerine karşı daha güçlü bir argümanımız var çünkü yasa çatır çatır uygulanıyor.
Ödeyin o parayı aklınız başınıza gelsin..
ödeyin o parayı, insanla etkileşen, besledigimiz, sevdigimiz bir can almanın yükünün  altına girin.

sanki sen gelip köpeklerin yaşadıgı yere şehir kurmadın..sanki dünya baştan beri senindi..

insan hep kolay yolu seçiyor.
o hayvanları aşılamak, kısırlaştırmak, barınak yapılması için çalışmak şöyle dursun; paşalar zehirleyelim kurtulalım diye takılıyorlar. E efendiler, hayatta bize her rahatsızlık veren seyden öldürerek kurtulacaksak, hepimiz şu ana kadar onlarca kez katil olmuştuk! hiç mi vicdan yok siz de?

ama artık elimizde feci bir örnek var..
oldu artık oldu..
Artık hayvanlara iyi davranmayan insanlara "para cezası var" derken, sesimiz daha gür çıkacak..

sadece en büyük şaşkınlıgım, bu haberin basın yayın organlarında çok ses getirmeyişi. kardeşim yayınlayın, herkes duysun bilsin, bu gavatları ancak para durdurur. öldürecekleri varsa vazgeçsinler.

yayınlayın şu haberleri, bilmemkimin memesi çıkmış dötü açılmış haberinden mi sıra gelmiyor..

You Might Also Like

6 yorum

  1. oh çok iyi olmuş aslında hayvanlara kötü davrananları toplum içinde rezil etme hakkı olsa bi de daha güzel olurdu.beter olsun hayvanlara zarar verenler.

    YanıtlaSil
  2. zaten haber yayınlansa da başkalarının götü, memesi kadar ilgi görmeyecektir

    YanıtlaSil
  3. zehirleyenleri nasıl ortaya çıkarmışlar peki? bulunduğum yerde de zehirleme vakaları var ama nasıl kanıtlayacağımı bilemiyorum ben :(

    YanıtlaSil
  4. Sonunda boyle yazılar ve kararlar okuyabildigime cok sevindim. SONUNDA! Bundan sonra ugrasip dursunlar bakalim!

    YanıtlaSil
  5. ohhh yüreciğimin yağları eridi.

    YanıtlaSil
  6. hepinizin bu sevinci paylaşmanıza çok sevindim :)

    @karakutu, şimdi ne desem yalan olur. ama ses kaydı, fotograf veya görgü tanıgı dır herhalde??

    muhakkak HAYTAP a danış derim ben. linkten onların sitesine giriliyor. istersen bana ma,il at -profilde mailim var- ben seni haytap a üye edeyim, mail grubuna yaz emi?

    çok önemli bu, zehirliyorlarsa cezalarını bulsun pislikler

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim