unusual'a manifesto: bahçe hortumundan kolye yaptım

  • Aralık 28, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

ahahah tabi ki yapmadım :DD

ya geçenlerde unusual cım bir yazı yazdı, o kadar çok hoşuma gitti ki paylaşmak istedim.

DIY Projeleri by unusual okumak için tık tık

unusual cım o kadar güzel yazmış ki her kelimesine katılıyorum. ben de bahçe hortumundan kolye, papix'ten küpe, nihale lerden şapka, eski terliklerden sütyen yapsam, gelip begendim diyen hayran olan olur mu acaba, derin deerin düşündüm.aman en kotu kendi kendime değişik nickle çok begendim yorumları dizerim :DD olmadı eşe dosta  dizdiririm dimi ama :p

ne dersin unusual??

You Might Also Like

4 yorum

  1. Allah derim ben bu işe :) kızım bunları söyledin aklıma soktun nihaleden şapka bence şahane bi fikir, bahçe hortumundan kolye de olur :) bu işe girmelisin bebeyim.

    burcucum çok güzel çıkmışsın yazıcam söz, ilk yorumlar benden :)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha! Eski kablolardan büstiyer yapsak, olma mı!? :P

    YanıtlaSil
  3. katılyorum bloglarda yorumdan yoruma sıçrayarak ilerlediğim için en çok denk geldiğim bloglar, bir şeyden hiç alakası olmayan bir şey üretmekle ilgili oluyor.
    sonra baktım ki blog alemindeki butun hatunlar aşçı, tasarımcı ve modacı. aralarından bir tane web programcısı çıktığını görsem dişimi kırıcam. ya da ne bileyim otomobil tamircisi yada futbol yorumu yapanı.

    YanıtlaSil
  4. Terlikten sutyen yaparsan müşterin olurum.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim