yarin bacim geliyor ve biz araba aldik !

  • Ağustos 12, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

bacima yarin kavusuyorum <3
koskocaman 1 ay bizimle kalacak ama ne yazik ki ben calisiyorum :((
sadece haftasonlari cosacagiz sanirim... 29 agustos bank holidaymis en azindan o gun var elimizde!
 
bir de araba aldik cunku milton keynes arabasiz cok cok zor
minnacik bir toyota aygo aldik :)
aslinda henuz teslim almadik yarin alacagiz
burada kucuk arabanin insurance'i da vergisi neyim de ucuz oluyor ekonomi yaptik hehehe
 
bir de kafama koydum IPAD 2 alacagim. trende gelip giderken okumak internete girmek icin vs
ipad istiyorum ulaaan! gidip dukkan mi yagmalamak lazim illa ki :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. hayırlı olsun ve gözünaydın. nitekim benim derdim başka, hemen sağda beliren hayata karşı genel tutumunu kedilerle anlattığın bu nacizane eseri ben de istiyorum. ama nasıl ve nerede? işte bunlar da istediğim cevapların soruları.

    YanıtlaSil
  2. 9gag.com sitesinde "photo bomb or rape?" baslikli eser efendim
    o kadar cok bakmistim ki adini bilem unutmamisim!!!
    hahahha

    YanıtlaSil
  3. ooohhh tikir tikir herseyi yoluna koyuyorsunuz.siz haftasonlari neler yapiyorsunuz? cok ozledim ben ingiltere'yi :((ekimden once zor ama, simdi kardesinle gezmek daha zevkli olur, ne sansli kardes seninki

    YanıtlaSil
  4. :)))) hahhh unutulmaz bir eser çünkü ondan olmalı

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim