belirginlesme

  • Ağustos 16, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

kesin karar verdim
 
isimi gucumu degistiricem
 
bir isi yalnizca "yapabiliyor olmak" onu sevdirmiyor insana
 
su anda oturdugum yerden bakiyorum ve gercekten butun hayatimin is yeri surecleri, uygulamalar, IT mimarileri, teknik dokumantasyon ve konfigurasyonlar arasinda gecmesine dayanamadigimi hissediyorum. Cok sevmeden yaptigim bu isi bile becerebiliyorsam severek yapacagim iste ucmaz miyim?
 
Tamam kazandigim para cok iyi, buna bir sure daha da devam edecegim para icin ancak artik B plani icin ciddi adimlar atmanin zamani geldi. Gercekten sevecegim bir is yapacagim, ne pahasina olursa olsun, kimin ne dedigine aldirmadan, pek cok secenegi deneyerek yapacagim bunu!
 
 
 

You Might Also Like

2 yorum

  1. yürü be meröpiii! ne yaparsan yap arkandayım. en kötü b planı bile, o planı hiç denememiş olmaktan iyidir :)

    YanıtlaSil
  2. ben de ogle yemeginde roi, cash flow diye konustuklarinda, suranin ceosu buraya gecmis dediklerinde agizlarina piti piti vurmak istiyorum. nefret ediyorum corporatelere calismaktan

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim