ho ho ho

  • Ağustos 18, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Dun hasta oldugum icin ise gidemedim. 
Bugunse nese ve sevincle geldim. Pozitif olmaya kararliyim :)
Bir onceki postta gonderdigim siiri taaa subat ayinda yazmistim ne garip degil mi? ben hic bir zaman ingilterenin her hangi bir sokaginda aglamadim. kustum, isedim ama aglamak? hayir.
 
bugun de edgware roadda bir binadayim. Edgware road araplarin mekani. Gecen gun halal et alayim diye burada bir kasaba girdim ingiltereye geldigimden beri yemedigim kadar tepik yedim. her gecen adeta ustumden gecti omuz ve kalca atarak. simdi gel de sev araplari. hayir biliyorum zaten arap seven bir millet degiliz -kismen- icinde arap gecen atasozu ve deyimleri bir hatirlayin... Araplari bir tek tayyipgiller seviyor sanirim cunku ben kesinlikle sevmiyorum :(

You Might Also Like

1 yorum

  1. Londra'ya ilk defa gittiğimde işyeri göndermişti ve Edgware road civarındaydı otelim. İlk gece oleeyyy avrupa ülkesindeyim diye mini elbisemi, topuklu ayakkabılarımı giydim şıkır şıkır çıktım yemek yiyecek bir yer arıyorum. Kaybolup kendimi Arap mahallesinde böt böt bakan tiplerin arasında bulunca otele nasıl kaçtığımı bilememiştim :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim