koşturmaktan ayaklar ramazan pidesi

  • Ağustos 05, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

dostlar, valla ben murphy i utandırmamak için dün bir iş görüşmesine daha gittim son anda yetiştim yalnız bana 2.30 da haber verdiler ve 4.30 da londrada iş görüşmesine yetişmiş durumdaydım!! bir de arada bütün o saçma salak konuşma işlerini hallettim yaklaşık 1 saat 45 dakka telefondaydım desem size?
siz düşünün yani dün nasıl bir gündü.

Ve tabi ki bütün banka hesabı açtırma işleri falan bugüne kaldı
bugun son bikez doktora gidiyim dedim nolur ne olmaz şu idrar yolu enfeksiyonu geçtiginden emin olayım çünkü şimdi işe başlıcam nah giderim bir daha
Neyse sabah doktra gittim adam az biraz mıncıkladı oramı buramı bişeycik yok dedi. Ve tabi ki yine eski dostum ÇİŞ TÜPÜ nü elime tutuşturdular. Saat 11 e kadar bunu doldurman gerekiyor dediler.

Dostlar ben oruçluyum ve sabah uyanınca işemiştim. Oranın tuvaletine girdim ama orada bu görevi beceremeyeceğimi anlayınca, koştur Allah eve döndüm. Evde uzun uğraşlar sonucu işedim ve tüpü doldurdum. yıkanıp temizlendikten sonra (evet takdir edersiniz ki çişi tüpün içine tutturmak epey zahmetli özellikle suje gıdım gıdım zorla işiyorsa) hemen yine otobüse atladım ve dogru GP'ye. elimde çişimle muzaffer bir edayla resepsiyona gidip "ben ve çişim geldik umarım yetişebildik ha?" dedim. Hemşire elimden tiksintiyle torbayı aldı. güzelim ben onu sabunla yıkadım zaten sizin can saglıgınızı düşünerek demek istedim ama kadın o denli asık suratlıydı ki. e tabi o da haklı napsın, sabahın göründe burnuna çişi dayıyorlar, yazık.

neyse ordan da buraya uçtum telefon susmak bilmiyor bir yandan umbrella company (sözleşmeli çalışacagım için benim vergi, muhasebe, ingilterenin ssk'sı olan national insurance gibi işlerimi halledecek firma) ve de bana iş bulan head hunterlar "nerdesin şu belge lazım, bu belgeyi imzala gönder, bank account açtın mı?" gibi sorularla ruhumu daralttılar.
neyse şu anda kütüphanedeyim çıktıları aldım, imzalanacak gönderilecek ve en önemlisi ciciler bankaya gitmem lazım daha :((
bu en zorlu sınav çünkü banka da işler çok yavaş bi hesap açmak 1 hafta sürüyor nerede kaldı muasır medeniyet, bu mu ulan Avrupa?

You Might Also Like

9 yorum

  1. 1 hafta mı!!! niye ki :)bizde alıyon ikameti hayde 1 dakkada açıyorlar yaw

    YanıtlaSil
  2. Hakkaten ya. Neden o kadar uzun sürüyor ki? Neyini inceleyip düzenliyorlarmış o kadar acep?!

    YanıtlaSil
  3. Ay ben anlattıklarını okudukça yanlış yere gittiğini düşünmeye başladım..günden güne şüphelerim artıyo sen ingiltere yerine bi 3.dünya ülkesine mi gittin naptın bacım,endişeliyim!
    internet 1 ay,banka 1 hafta..bankaya gidince söle..bizim ülkede bankaların kapısına eleman koyuyolar standla yeterki hesap açsın insanlar diye de..

    G

    YanıtlaSil
  4. Neyse, yeni işin hayırlı olsun.İdrar tahlili de iyi sonuçlansın, sonra oralardan el salla bize.

    YanıtlaSil
  5. banka işlemi sanırım ben buranın vatandası olmadıgım için bu denli uzun sürüyor. ama emin degilim!
    normalde de böyle oluyor olabilir.çünkü diger bütün hizmetler(internet baglanması gibi) ingilizlere de aynı sürede veriilyo ona eminim :)

    YanıtlaSil
  6. güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni işin hayırlı olsun :) Hep yorum yazamıyorum ama maceralarını ilgiyle okuyorum, içimden de hep iyi dileklerde bulunuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. tatildeyim bir suredir ve bir sure daha. gunde 5 dk maıllerime bakıyorum. yeni gordum son gelismeleri.sasirmadim, tabı kı havada kapacaklar seni. tebrik ederim. 10 gun sonra dogru durust okuyabilirim. obur planını bosverme ama

    YanıtlaSil
  9. evet avrupa budur cicim, hoşgeldin :) orda yine 1 haftada da olsa açıyorlarmış. fransa'da ikametgah almak için banka hesabı isterler, banka hesabı açmak için ise ikametgah. çöz bakalım!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim