atletli sortlu zenci gelmesi

  • Ağustos 12, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

az evel ofise atletli sortlu elinde spor cantali nefes nefese ve terli bir zenci geldi. su an aygir gibi geziyor eleman cantayi birakti su falan almaya gitti. vay anasini demekten kendimi alamadim bakalim daha neler gorecegiz. bir de burada ogle tatili kavrami cok belirsiz, bazisi 12-1 bazisi 1-2 yapiyor ustelik mutfak var ofisin icinde bu yuzden uzun saatler yemek kokuyor ortalik :(
allahim resmen atletli sortlu zenci var yaaa
ustelik okuz gibi bakmaktan kendini alamayan 1 tek kisi var: evet ben!
beni benden aldi bu rahatlik :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. "yahu seni oralara atletli şortlu çantalı ve üstelik bir de terli zencilere bak diye mi gönderdik biz? hep şaşıyorsun amacından, onların da istediği bu zaten.
    eveeeet, şimdi anlıyorum."
    diyerek çok büyük bir amaç için ordaymışçasına seni silkeleyip kendine getiren mit'e bağladım birden :)
    kendi yorumuma gelirsek: ben bakmakla kalmazdım! yihuuu :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim