iş buldum!?

  • Ağustos 04, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

nasıl olduğunu anlamadığım bi şekilde iş buldum. garip!!

neyse pazartesi başlıyorum. bu arada murphy kanunları iş başında. telefonum susmuyor bugün. hatta 1 interview daha var. 2 tanesini geri çevirdim. ama bu interviewin sahibi azimli çıktı sülük gibi yapıştı. illa gel bi git ne kaybedersin bu iş daha güzel 3 aylık contract diye.

buldugum iş contract iş, 1 ay + hersey yolunda giderse 1 ay daha.
bakalım neler olacak? hayalim zaten böyle 3 ay çalışayım 1 ay yatayım 1 ay çalışayım 2 hafta yatayım falandı. acaba her şey yolunda gider mi? becerebilir miyim? korkuyorummm
çok korkuyorum bilinmeyenlerle dolu yeni bir dünyanın kapısında bekliyorum ve 3.5 durumları
Tanrım bu tombiş kuluna güç kuvvet ve beceri ver!
Amin..

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim