kadinlar tuvaleti bagimlisi adam ve kilise macerasi

  • Ağustos 30, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Kilise macerasi ve Kadinlar Tuvaleti bagimlisi adam

Yeni haftaya bugun basladim ben. Simdi pek cogunuz tatildeyken ben calisiyorum. dun ingilterede August Bank Holiday idi.
Bugun ise is basi.
gune tam anlamiyla bok gibi basladim. tren istasyonuna bir vardim ki 100 kisilik bilet kuyrugu ve ta-taaa sadece 2
gise calisiyor. Treni kacirdim tabi ki bilet alana kadar.
Neyse bir sonraki trene bindim indigimde bu sefer de metro hattinda sorun oldugunu gordum. sansima sicayim diye soylene soylene
nihayet gec ve guc de olsa ise ulastim.
fakat o da ne? bugun ise yeni iki kisi baslamis hadi bakalim hop yerin degisecek yavrum, yuru ense trasini gorelim dediler.
sepetlemeyin beni ben burada iyiydim diyemeden kendimi 4 tane angutla bir odada buldum
angut diyorum cunku tam okuzler kim ciksa arkasindan dedikodu eden 4 tane esek kadar herif dusunun
komik olan da su heriflerden biri kadinlar tuvaletini kullaniyor. erkekler tuvaleti baska bir koridorda -1 dk uzaklikta canim simdi-
kadinlar tuvaleti ise bizim kapi komsusu.
adamcagiz gidip kapisini caliyor tuvaletin, helloyyy hellooy diye. sonra da daliyor. bizim conconlar da bununla pek egleniyorlar
manda gibi guluyorlar adamin arkasindan.
hatta az evel biri geldi adami sordu. berikilerden biri gayet ciddi bir bicimde "I think he is in ladies room" (kadinlar tuvaletine gitti) dedi ve eleman gittikten sonra kopustular..
adam gelince sus pus tabi ortalik...

neyse haftasonu cok guzeldi en azindan
ctesi londrada fink attik nazla, pazar da cambridge'e gittik

orada onumuze cikan bir kiliseye daldik ve bir kisim sirin yasli teyzeler ne oldugunu anlamadan haydi pazar ayinine
diyerek bizi oturtuverdiler kilisenin icine

dinci her yerde dinci abi. hep bi sirinlik muskaligi, bir hosgoru ve kibarlik :) bizim ulkedeki dinciler de yandas
cekme ortamlarinda tam sevgi pitircigidir ya hah, iste burada da aynen oyle

neyse biz basladik ayine hop ayaga kalkip ayfa 135 i acin oradaki sarkiyi soyluyoruz dediler. anaaam dedim bu sarki soylemeli kilise
biliyosununuz filmlerden, 4 cesit kilise vardir
1- sarki soylemeli kilise
2- sarki soylemeli gobek atmali kilise (zencilerinki oluyo genelde bu)
3- tutsulu ayni kadehten sarap icmeli, ekmek yemeli kilise (insanlarin agzina patates gibi bisey koyup sarap icirtiyo peder)
4- "gunah isledim peder" kilisesi
neyse bizim gittigimiz Baptist kilisesi Allahtan baba-ogul-kutsal ruhlu degildi ve takma disli hatunlarla ayni
kadehten sarap icmek durumunda kalmadik. (gerci verselerdi de mehmet ne kendisi icer ne bize icirirdi canim kibarlik da
bir yere kadar heheheh)

3-4 tane sarki soyledik hep beraber ben epeyce bir sakidim, sesim cir cir ottu valla sanki kirk yillik hristiyamisim
tovbe yarabbim

neyse sarkilar bitince iki tane kese cikti meydana vay dedim cakallara bak "pamuk eller cebe" diyolar. kilise ah kilise
sen de 500 ben diyeyim 1000 yildir  ayni terane varsa yoksa para dostum...
"bagis magis yok size, dua ettikten sonra para mi toplanir! zamaninda da millete arsa satmisiniz cennetten,
kopekler!!!!" diye bagiracaktim amma velakin pamuk pinpon dedeler ve nineler o kadar sekerdi ki simdi ben cingar cikarirsam
OH MY diye cartayi cekerler diye bisey demedim.
Israrla bize uzatilan keseyi mehmet "later bebegim, later" diyerek savusturmayi basardi
neyse efendim sonra peder vaazina basladi ki asil beni etkileyen kisim bu oldu
Pederden ve onun konusmasindan cok etkilendim
Ve hatta adami takdir ettim
icinizde incil okuyan var mi bilmiyorum ama incil tevrat (old testament) ve new testament yani matta markos luka yuhanna
dan olusuyor. old testament epey uzun ama matta markos luka yuhanna tek baslarina tam anlami ile "Ozet gec lan pic" seklinde kisaciklar
ve hepsinde de ayni baslikta ama farkli yazilmis sacma sapan hikayeler var. yani okuyunca bu ne la? falan diyor insan otomatikman.
neyse bu bizim baldudakli peder o sacmasapan hikayelerden birini aldi ve oyle guzel bir yere bagladi ki agzim acik kaldi
yani o anlattigi seyler su anda buraya yazsam pek etkileyici olmayacaktir muhakkak ama adam cok basariliydi

incil gibi bir kitabi baz alip uzerine basarili soylev cekebilmek bence gercek bir yetenek.
neyse adamin vaazi bittikten sonra cay partisi oldu. peder yanimiza geldi ve bizimle tanisti. tesadufe bakiniz ki
babasi gorevli oldugu icin onun da cocuklugu Turkiyede gecmis ve turkiyeyi cok seviyormus zaman zaman da gidiyormus tatile
epey konustuk pederle. father demiyorlar Pastor diyorlar pedere bu arada.
Adami acayip sevdik mehmetle. soz verdik bir kez daha gelecegiz diye. Sevilmeyecek gibi degildi adam ya :))

Gene gideriz belki Cambridge e ugradigimizda yine. Gitmek isterim dogrusu.
Bir de bakarsiniz ben papaz olurmusum. ne kadar yakisir bana papazlik. gudubetlik halkalarima bir yenisini daha eklerim
blogun kenarina da gunah cikarma kutucugu koyarim. ak pak ederim hepinizi!

Tovbe Tovbe Allahim!
neyse boyle iste. gecenlerde analytics ten baktim birisi "kilisede gecen sex olaylari" diye aratip gelmis benim bloga.
Sahsen ben herhangi bir sex olayi gormedim evladim ama sevgi olayi vardi. nineler falan tas olmasalar da hepsi birer
teletubby sevimliligindeydiler...

dizi dizi bloglar
opsun sizi papazlar...

You Might Also Like

2 yorum

  1. vicar of bilmem neresi diye bir ingiliz komedisi vardi.kadindi vicar:)) bulunca linkleyeyim emailine. bu arada ben hala sirkteteyim:((( ve ne zaman cikacagim belli degil. zavalli oglum gunduz kreste simdi de bakiciyla-babasinin maci var-. bu is hayatindan kurtulma yolunu bulunca paylasmazsan ahdim kalir

    YanıtlaSil
  2. ben de hala calisiyorum :((((
    haftaya vize uzatma basvurum var ve hala iki dokumanim eksik. butun gun telefonla konustum.
    Alt tarafi bi payslip gondericekler kabiz ettiler beni

    UKBA nin da sitesi duzgun calismiyor sistemi yenilemisler eski hesaplar silinmis. kisacasi topunun allah cezasini virsin!!!!! delirttiler beni bugun.

    turkiyedeki adama rica edersin dil doker mazeretini anlatirsin yardimci olur bu kabak kafalilar her bok icin en erken su gun olur diyolar. saatlik ise gun veriyolar! gotlerini elektrikli testere ile kesmek istiyorum...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim