kurumsal alanda soyu tukenen urkek bir canli: oruclu

  • Ağustos 22, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Kurumsal alanlarda oruclu oldugunuzu ogrenen kisilerin size soyu tukenen ozel bir canli muamelesi gosteriyor olmasi caninizi mi sikiyor?

Korkmayin yalniz degilsiniz ve hicbir zaman olmadiniz

 

beyaz turk ozentisi beyaz yakalilarimiz memlekette oruc tutan bir canli yokmuscasina “ayy oruclu musun? Ayy canin cekiyor mu” diyorsa bosuna utanip sikilmayin.

sanki olmamaniz gereken bir yerde olup, yapmamaniz gereken garip hareketleri yapiyormuscasina yurekten bir tepki verirse birileri, keyfini cikarin. Zira adam-kadin cidden oruc tutmaniza akil sir erdiremiyor yani tepki sahte sayilmaz.

Ama benim dayanamadigim cidden bir insan nasil olur da bu kadar etrafindan kopuk olur, yani sonucta ramazan, binlerce insan oruc tutuyor,

Bir oruclu gorunce soyu tukenmis Anadolu Vasagi gormus gibi urpermek ve heyecanlanmak neden…

 

Yani turkiye orasi sonucta. Nikaragua da olsak anlarim, “aman allahim burda bir oruclu var. SOS SOS sandvicleri arkadasimizin burnundan cekelim.” Cabasini da, orasi turkiye…

Biraz fakir semtlere kaykilinca goreceksin ki her 5 kisiden 6si oruclu yani.

 

Hayir ben de en son bu sabah kontrol ettim, hala Lordlar Kamarasinda degildim. Kadere lanet ….

 

Ayrica cok uzgunum bu salak outlook ben yazdikca arkamdan duzeltiyor, ingilizce kelimelerle turkce kelimeler birbirine karisti ise benim sucum degil, outlook’un sucu.

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bunu diyen, tipi belli tıyneti belli adamlara "aa sen tutmuyo musun? neden?" diye soruyorum. Şimdi o düşünsün.

    YanıtlaSil
  2. simdiye kadar nasil insanlar ramazan ayinda bu kadar rahat bir sekilde yiyebiliyor icebiliyor,en azindan ufak bir rahatsizlik duymazlar mi diye dusunuyordum acikcasi.ta ki bu sene hic oruc tutamayacak olmamdan dolayi ramazanda orucu gundemimden cikarinca birgun kendimi cakkidi cakkidi sakizla disari cikmis bir sekilde buldum.kendisi yasamayinca baskalarinin yasadigi hayat garip geliyor ve herkesi kendisi gibi saniyor demek ki insan...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim