oh boy...

  • Ağustos 22, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bugun gene esas muhitime dondum. Yanda terminator erik karsida durtuk priyanka ile calisiyoruz. Sabah gene durtugu yedik pirostan, gecen hafta cok calistirmislar garibi onu anlatti sabah bana. Bugun de oglen gidip hirka alacakmis usuyormus. Erik deseniz fazlasi ile iyi. Kendisi polonyaliymis cok sasirdim. Telefonu Heluuu diye acmasindan suphelenmeliydim.

Bense cok sikildim bu isten ya. Yani tam benden ne bekliyorlar anlamiyorum cunku yaptigim is cok keko. Mudur izindeydi geldi ne kadar yaptigima bakmadi bile yani. Bir kontrol et dogru yolda miyim, asiri basit geliyor cunku tum yaptiklarim. Content yaratiyorum sadece yani. Departmanlar ne koyabilir intranete bunu calisiyorum. Koyacaklarimi koyuyorum gerisini insanlardan zorla cekmeye calisiyorum. Kimileri hevesli oluyor onlara anlatiyorum neyi nasil yapacaklarini. Aslinda cok teknik isler yaptim bu gune kadar bu yuzden biraz garip geliyor bu durum.

Neyse bu gudubet Pazartesi sabahinda zaten benden guzel hisler ciksa sasardim. Bugun kendimi kotu hissediyorum sanirim, icimde resmen memleket hasreti kabardi lan..

Burada her sey cok guzel ama.. turkiye eksik. Ha turkiyede her sey tam mi? gelsem 3. gunde lanet okumaya devam ederim de iste yani. Gurbet diye bir sey var J

Ozellikle trende bol bol dusunuyorum. Tren Yolu kenarindaki okuzlere bakiyorum bol bol!

Neyse bakalim bu hafta cok yorgun gecmesin, senden tek ricam bu Tanrim. Bu tombis kuluna guc ver!

You Might Also Like

1 yorum

  1. kardesin londra'da degil mi? annen de gelir yakinda, esin zaten orada, memleket sana geliyor iste

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim