metrodaki minik hergele

  • Ağustos 12, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

sabah metro veya tube ya da underground yani yaklasik 2000 kisiyle ayni anda koridorda merdivende akraba oldugumuz transportasyon cihazinda bir adam, dort yaslarinda minik hergelesi ve elindeki bebek arabasinda oturan bebesi vardi. oyle bi kalabalik ki herkes elinde cantasi gazetesi haldur kuldur merdivenden iniyor. adam cocuguna suraya tutun ve in dedi. kendisi de bebek arabasini eline aldi inmeye basladi
kucuk tontis arkasini dondu " dadddyyyy you  dont need help because you're so strong!" gibi bisey dedi ama bunu  nasil bir sevimlilikle nasil bir aksanla soyledi anlatmak mumkun degil.
gunumu aydinlattin sevimli pic!  seni mincirmayi cok isterdim.

sanirim normalde 25 yasinda bebek istemeye programlanmis biyolojik saat bende 30'unda bebek istemeye basladi. ben de kucuk bi hergelem olsun istiyorum.

Allahim cocuum lutfen benim kucuklugume benzemesin
Poposu bana degil babasina ceksin
memeleri de annaannesine (tabi kiz olursa)
gozleri bana benzeyebilir.
of neyse poposu babasina ceksin yeter gerisi onemli degil. kucagimda kucuk bi degirmentasiyla dolasmak istemiyorum cunku! hahaha :)

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim