total izolasyondan yavsaklar adasina

  • Ağustos 16, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

bu hafta tamamen farkli bir binadayim ve bambaska insanlarin arasindayim. mudurum olan arkadas tatile ciktigi icin simdilik proje uyelerinden birinin yaninda takiliyorum. oturdugum yer diger binaya gore oldukca sote yani istedigim halti yiyebiliyorum ancak bu sefer de insanlarin asiri dost canlisi olusu canimi sikiyor!
 
yemin ederim terminator erikin sessizligini ozledim car car car beynimi zikti bu pezevenkler... yan tarafimda tum gun facebook ve twitterda gezen gozluklu bir kiz oturuyor. karsimda ise asil basimin belasi var adini tanisirken soylediler unuttum bu eleman surekli dialoglara beni de katmaya calisiyor. zaten konustugunuzun yarisini anlamiyorum 3 gunlugune buradayim rahat birak lan beni pezo diye bagirmak istiyorum. telefonumu chop suey melodisinde unutmusum sabah caldi calmaz olaydi. donup demez mi wow nie melody. sonra 1 saat sonra da ovacim bunu bi elestiri olarak alma ama valla system of a down dinleyen biri icin cok sessizsin.  konus biraz! agzina sakiz olduk adamin.
 
ben de hello my name is ova I am new here I dont know very well english diyerek gecistirmeye calistim bana ne dese begenirsiniz : ama konusmadan gelismez ki!
ya iyi de zaten ben dediklerinizin yarisi bile anlamiyorum diyerek kacmak istedim.. ne konusayim. merhaba ben ova biz turkiyede deveye biniyoruz fes takiyoruz!!!!
neyi saka olarak diyolar neyi ciddi diyolar turkiyede bile anlamakta zorlanan bir insandim burda ne yapayim...
 
3 gunlugune burada olacagim zaten. erikim sana haksizlik etmisim canim sessiz terminatorum en kral calisma arkadasi senmissin be. Ayrica prianka da mail atiyor 2 gundur naptin ne ettin sensiz cok yalnizim diye (ciddiyim)  bana ne anlam yuklediyse artik?? Priyanka gelecekti buraya goreceklerdi gunlerini. Ben  pirosla bunlarin benimle konustugunun %1 ini konusmadim kiz beni durtukluyor sabah aksam. bunlara verecektik priyankayi butun gun durter miydi pandik mi atardi...size o mustehak. benim gibi sessiz sakin masum bir yavrucak (!) fazla.
 
yok ama saka bir yana cidden hala oyle esprilerle falan konusup ortamlarda cilgin atacak ingilizcem yok. dun sabah trene binerken kahve aliyordum ve sekerli mi bu? demek isterken is it sugarli? dedim. sugarli ne yaa!!! sanirim benim ingilizce gelismesi gerekirken geriliyor. evrim basamaklarini tersine cikiyorum dostlar.
 
bir de burada da insan kaynaklari hep ayni teranede. sabah hr muduru ile gorustum de :))) turkiyede neyse burada da o yani hehehe
ay benimkiler gene vir vir basladilar. mr diyalogkur'un yaninda bir kiz var bir dakka susmuyor ya. haber okuyor kampanya bildiriyor surekli. boyle iste simdi de reenkarnasyon muhabbettine girdiler tutankhamon hortlasin da piramitlere gomsun sizi dusuk ceneliler.. cok isim var susun la!
 
 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Gelen daralı satırlarından aldım, aynen bana da geçti daral (: Kolay gelsin bacım.

    YanıtlaSil
  2. ingiliz aksanini nalmak zor. egitimli olanlarin cok kolay da digerleri zorlayabiliyor. soyle dusun, aksanli turkceyi bile anlamakta zorluk cekebilyorsun, alisirsin. bir de ingilizlerin amerikalilarin bile anlamadigi kelimeleri var. "blimey ne yaa" diyen amerikali vardi. 3-4 aya tamamen alisirsin ama dert etme. sen keske ingilizce yazabilsen ama ;)) mail yazayim ben

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim