diyete basladim.

  • Ağustos 24, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Aslinda en guzel diyet omer seyfettin diyeti ama madem artik hayat yoluna girdi yeniden diyet gunleri baslasin! Zaten hayatta isteyip  de beceremedigim 2-3 seyden biri kilo vermek

Kuruekmegemuhtac.blogspot.com adresinde gun gun yediklerimi yazmaya cabaliyorum

Aslinda su IPAD + 3g olayina girsem cok guzel yazicam da artik oldugu kadar. Eger web sitesine duzenli yazamazsam bir not defteri edinmem sart cunku inanin yediklerinizi not ettiginizde

Cidden oluyor… it works yani.

Neyse burda diyet yapmanin bazi guzellikleri var

 

-          burda cok sisko var, yalniz degilsiniz

-          burda hem  siskolar hem  de fitness manyaklari cok oldugu icin marketler saglikli urun reyonlari ile dolu ve herseyin kalorisi yaziyor ustunde

-          hayal edebileceginiz her seyin diyeti var: cheesecake, chicken tikka… weightwatchers diye bir marka var onlarin hazir yemekleri falan var.

 

buradaki yemekler zaten tatsiz tutsuz.

Burada sevdigim zevk aldigim tek sey Nando’s

Burger King Mcdonalds falan sevemiorum burada cunku buradaki beef cok tatsiz geliyor bana

 

Ama en buyuk sorun su. Sularin tadina hala alisamadim! Ayrica burda herkes duz su degil aromali su iciyor sanirim! Hani hayat bir ara cikarmisti cilek aromali su falan. Su gibi gorunuyor ama icinde cilek tadi vs var. sacma yani…

 

Innocent diye bir marka var. masum tamamen hayvanlara ve dogaya zarar vermeden saglikla uretilmis bisey. Onlarin smoothieleri falan var biraz kefiri andiriyor ama guzeller. Biraz da ucuz olsalar ne guzel olur J

Neyse bakalim koskoca bir bismillahirahmanirahhim cekiyorum bu sefer baslamadan once..

Simdi ise daliyorum.bunu okumus olan cicisleri opuyorum yanaklarindan.

You Might Also Like

3 yorum

  1. benim londra rutinimde bol bol gezip, yorulunca dunyanin en pis agizli dedikodu dergileri olan ingiliz dedikodu dergileri ve 3 tane innocent alip otel odasina kapanip dergi okuyup, bbc seyretmek vardi. gecen sene geldi innocent amsterdam'a da ama hic icmiyorum. kafamda londra'yla iliskilenmis demek.biliyorum 50 kez soyledim ama , ben londra'yi cok ozledim, cok sanslisin. gel ekim gel.

    YanıtlaSil
  2. Bazı su markalarının, başta Evian, tadı musluk suyu gibi. Ben yıllar evvel su şişelerinin kapak renklerinin içindekinin ne suyu olduğunu ifade ettiğine dair birşey okumuştum, kırmızı arıtma, mavi kaynak suyu diyordu, ama şu an öyle bir bilgi bulamadım. Elimdeki tek veri kırmızı kapak Evian'ın tadının b.k gibi olduğu. İngilterede Highland Spring diye bir marka vardı, hem markette fiyatı diğer markalara göre uygundu hem de tadı gayet iyiydi diye hatırlıyorum. Organikmiş meğer, bir de onu dene istersen:
    http://www.highland-spring.com/

    YanıtlaSil
  3. Niluferim, seni o dediklerini yaparken hayal edebildim cunku bunu ben de yaptım hahahah

    Alis, cok cok cok tesekkur ederim ya :) cok sekersin. Bir gun ingiltereye gel ve bir cay partisi yapalim seninle lutfen :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim