gunluk rapor

  • Ağustos 11, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Bugun yeni bir gun yeni umutlar yeni hayaller.. merak etmeyin londrada her sey yolunda en azindan benim popomu tekmeleyen kimse olmadi. Sabahlari metronun azimli sikisikligi ve aksamlari 1 saatlik tren yolculugunda ayakta gitmek disinda canimi sikan birsey yok.

Su medeni ve kibar avrupa insani soz konusu trene binmek olunca liseli cocuklara donuyor ve buyuk bir kosturmaca basliyor. Bendeniz uzun atlama ve marathon konusunda hicbir zaman iddiali olmadigimdan tren platformunda ancak seke seke gidiyor ve neticede ayakta kaliyorum. Trenin on kisimlari first-class (yani 3 kat pahali billet) taa sondaki vagonlara yururken icimden gecen en kibar kelime “ibneler” oluyor oyle diyeyim.

Is yeri yogun ama yunanli mudurum haftaya tatile gidiyormus biraz islerim sekillendi ve hafifledi diyebilirim. Biz contractorlar yani gecici isciler icin bir masa var ve ben bu masada sol yanimda terminator erik, karsimda durtuk hintlican priyanka ve sol caprazda mr good looks ben ile oturuyorum. Erik terminator cunku adam kesinlikle gulumsemiyr ve cok robotic. Priyanka hanim ise bir kac kere konusmamizdan guc alarak her gecerken hey diye parmaklari ile durtuk atiyor “anani” diye zipliyorum.. digeri ise film yildizlarini andiron bir arkadasimiz kendisi burda ne isi var anlamadim.

Simdilik boyle valla.. az evel muhasebeden pam diye bir kizla calistik erik ortada yoktu kiz onun sandalyesine oturdu. Gelip sandalyesinde baskasini gorunce gozlerinden ates cikti valla pezevengin valla bir yerinden silah cikip bizi tarayacak sandim artik sorry uzerine sorry dedik sormayin gitsin. Burdaki tek takim elbiseli bu murdum erigi yani siz dusunun nasil bir ciddiyet kumkumasi. Tabi arada acip bi futbol oyunu oynuyo browserdan bu d a gozumden kacmadi. Su anda yanimda ve turkce bilmedigine sukrediyorum yoksa beni de terminate edebilir kendisi asla aciyacagini sanmiyorum tombislere!!

Neyse bu kadar yeterli ben simdi is basina donuyorum.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Dikkatli ol da sen. Ne yapacağı belli olmaz onların.

    YanıtlaSil
  2. http://twitter.com/#!/viceuk/status/101694510198824960

    şunu görünce aklıma sen geldin nolur nolmaz intör demiş ama belli mi olur uehu

    YanıtlaSil
  3. Galiba Ben`e göz koydum :))

    G

    YanıtlaSil
  4. ona kim goz koymuyo ki?
    departmandaki butun kuku sahipleri ve gizli gayler icleri eriyerek bakiyorlar adama hahahah

    YanıtlaSil
  5. sedat'la gece 1'de okuduk, çok güldürdün bizi :)) galiba priyanka tipi insana karşıyım ben yaa!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim