Yüksek lisans yerine dil öğrenmeyen salak kafa

  • Eylül 04, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

var ya yüksek lisans yapmak yerine keşke dil ögrenseydim var ya, gerçi şimdi pişmanım demicem, yani sonuçta işallah haftaya tez savunmasını geçip mezun olucam da,

düşününce sanki onca parayı yüksek lisansa gömmektense, dil ögrenseymişim daha iyi olurmuş gibi geliyor..
italyanca veya ispanyolca olabilirdi. Şu anda da düşünüyorum italyanca ya yazılmayı ama Mehmet, stresten yeni kurtuldun şimdi yeniden üzerine yük alma diyor, bilmiyorum napıcagımı. ühühühüüh.

You Might Also Like

1 yorum

  1. İtalyanca'dansa İspanyolca'yı tavsiye ederim. İtalyanca öğrendim hiçbir işe yaramıyor, eğer ileride İtalya'da yaşamayı düşünmüyorsan. Ama ispanyolca dünyanın yarısının dili, nereye gitsen anlaşacak birilerini bulursun :) Bende ispanyolcaya ucundan kıyısından başladım ama şu an keşke iki senemi italyancaya vericeğime ispanyolca öğrenseydim diyorum mesela :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim