ev idare etmek ne boktan ne zor ne anlamsız bir iş be

  • Eylül 30, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments




evli olmak çok büyümek mi demek, biz büyümedik mi, bir evi çekip çeviremiyoruz, herşey birbirine geçiyor, yemekler bozuluyor, sebzeler çürüyor, dagınıklık bir türlü toplanmıyor, bizde mi var bir terslik, hergün ev diye bitpazarı gibi bir yerde ordan oraya yuvarlanıyoruz yeter imdat!

evde patates var mıydı? iki saattir bunu düşünüyorum. akşama rosto yapıcam, içine patates te atarım muhakkak ben. böyle yani. kafayı çizmeye ramak kaldı.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Daha yolun başında olunca böyle oluyor...
    Sadece kendi odandan sorumluyken,koca bir ev!
    26 yıl önce ben de bunları yaşamıştım.Tavsiyem;ayda bir ya da iki kez bir yardımcı alıp düzen kurmak.Biliyorum ki ,bazen bütçe buna imkan vermiyor,ama yılların verdiği tecrübe bunu söyletiyor.Yoksa sinir içinde kalıp ,akşama ufak bir ima tartışmaya dönüyor ve kendini beceriksiz ve yetersiz bir insanmışsın gibi görüyorsun.Halbuki tüm kadınların yaşadığı sıkıntıyı,kendine özelmiş gibi hissediyorsun sadece.Hele çalışıyorsan,hapı yuttuğunun resmidir...
    Yardımcı şart....
    Huzurlar diliyorum.
    :-))
    TüTü

    YanıtlaSil
  2. yardımcı almayı denedim ama yabancılarla olmuyor bu iş canlar. içine sıçıyorlar eşyaların :( başlarında beklemek gerekiyor devamlı, dayanamıyorum ben o olaya.

    YanıtlaSil
  3. tombişim de ne tombişller var güzelim nasıl çekip çeviriyolar evlerini. gmailden chat atmışsın yemekteydim kuzum ben yaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. Merope'ciğim, ben istanbul'da şahane bir yardımcıya sahiptim her hafta cumaları gelirdi (ki ev h.sonu temiz olsun, misafir çağırayım hihihi). evi yalar yutar, tertemiz yapar, yatağıma kadar değiştirir, ütülerimi yapardı. sonra brüksel'e gelince dedim ki madem çalışmıyorum ben yapayım ev işlerini. gecen hafta yerde yuvarlanan saç ve toz yumaklarını görünce bu işi kıvıramadığımı anladım :) nefret ediyorum ev işinin her türlüsünden! iyi bir yardımcı bulursan feci rahat edersin bence :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim