Gerçek kek manyaklıgı!

  • Eylül 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

çoğu hidden object game olan, minnak minnak oyunlarla ilgili daha önce de postlar yapmıştım. Bigfishgames.com dan indirilebilen; bedava 1 saat oynanan ve daha sonra satın alınan bu mini mini oyunların içinde bir tanesi var ki gönlümüzdeki yeri ayrı.daha sonra muadili olma iddiasında burger shop gibi tırı vırı oyunlar çıksa da hiçbiri onu tahtından edemedi...


bu oyun ne mi? tabi ki, birbirinden leziz kekler ve renkli renkli yummy icing leri, her biri adeta bir biblo güzelligindeki süslemeleri ve abuk müşterileri  ile cake mania!! cake mania öyle bir oyun ki, 4 tanesi çıktı bunun, evet 4! yani en son dördüncüyü görünce gözlerime inanamadım çünkü geçmişe ve geleceğe yolculuk edip çeşitli dönemlerde kek satıyorduk 3. oyunda, ve şahaneydi. yukarıdaki screenshot örnegin çin imparatorlugunun sanıyorsam ming hanedanı döneminde ekmek paramızı kazanırken görüntülüyo bizi keyk manyada.

Efendim leziz bir şekilde dördüncü oyunu da oynadım oynamasına ama 3. oyunun tadını alamadım.gene de başarılı bir zaman öldürgeci. kafamı dagıtayım diyorsanız oynayın.. bir de bu oyunların güzelligi şudur ki örnegin kompeks oyunları bırakıp sonra geri döndügünüzde neydiniz, ne oldunuz hatırlamanız gerekir.. oysa cake mania ve benzeri oyunları isterseniz bir sene sonra oynayın hiçbişey hatırlamanız veya sürdürmeniz gerekmez, bu yüzden galiba dash game diyorlar bunlara :) bir başladın mı çekirdek gibi, bırakamıyorsun :)

You Might Also Like

7 yorum

  1. al bi manyak daha...alışverişe çıkmazdım ben bu oyunlar yüzünden... çekirdek manyaklığından daha beter gözümde.son level a kadar bırakamadığım oyunlardan.bende bigfishgames den almıştım.hele sherlock holmes falan vardı,kurtuldum mu hayır.girmemeye çabalıyorum sadece.

    YanıtlaSil
  2. bu oyunların topunu warez-bb.org'dan indirip aç susuz, saatlerce oynuyorum! en son cake mania 4'ü indirdim evdeki misafirlerin gitmesini bekliyorum :D

    chocolatier diye de bi oyun var ondan da acayip zevk almıştım, daha strateji türümsü bişey. bir de nancy drew, agatha christy ve sherlock holmes serilerini indirip oynadık ki hayatıma katkısını şu şekilde anlatmalıyım: bi gün kocamla alışverişe giderken kapıyı cektik cıktık, bi baktık benim anahtar kapının arkasında kalmış, giremiyoruz içeri... ben hemen anahtarlığın yuvarlak telini düzleştirdim, lock pick yaptım açtım kapıyı! kocamın hayretler içindeki surat ifadesi bile harcadığım saatlere değdi :D:D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu oyunda vakit öldüren bi ben miyim,ah ah millet nasıl strateji oyunları oynuyor ben böle bebe oyunları ile eğlenebiliyorum ancak diye iç geçiriyordum...şu kadar var ki girls games kategorisi içinde de yer alıyor bazı yerlerde :)

    YanıtlaSil
  4. bi de nanny mania var,onu da yad etmeden gecemeyecegim,ordaki bebeğin çığlıkları da hala kulağımdadır :)

    YanıtlaSil
  5. y. evet ben de pek çogunu oynadım, favorim mystery case files!

    YanıtlaSil
  6. ipex, ben o oyunu bilmiyorum ama nancy drewi biliyorum :) o da güzel, hele senin yetenek şahaneymiş :)
    ben de az diablo oynamadıydım ama kimseyi biçmedim çok şükür :D

    YanıtlaSil
  7. suddenly, nany olayına koptum yalnız..
    ahahah bebegin sesi kulagında ha :) biz de senden bebe bekliyoruz ona göre çoccuum :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim