nazar mı değdi ne

  • Eylül 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

şaşırtıcı, şok eden haberler aldım bugün, neyse bilemiyorum, ama kesin şok etkisi yarattı bende. çalıştıgım şirket beni başka bir şirkete geçirecek sanırım...tam belli de degil, belli gibi ama degil.. karman çorman bir durum :x
tam stresten kurtuldum da rahatladım sandığım bir dönemde gene dolu dizgin sıkıntıların arasında buluverdim kendimi... Neyse buna da şükür, belki hayırlara  vesile olur, sonuçta her işte bir hayır vardır değil mi?

bakalım gelecek günler neler getirecek bize..

yani bişeyin olmasından veya olmamasından çok, belirsizliği sıkıyor insanın canını, rivayetler.. planlar.. ne olacak düşünceleri. bıçak gibi kesip atmak lazım profesyonel hayatta bu tarz değişiklikleri, ya da çok iyi yönetebilmek lazım, bakalım bizim başımıza neler gelecek ey blog?

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim