Neden beceremiyorum

  • Eylül 23, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments



 mutlu olmak istiyorum, ama sürekli bir yerlere varmam lazım. sürekli. thank you mario but princess is in another castle. hayatımın özeti bu sanki. bir kaleye varıyorum, bir sürü engel aşıyorum, ama prenses hep başka kalede, yeniden başlıyorum.

aşkım memo, bir rahat duramıyorsun, sürekli başına iş alma telaşındasın diyor, haklı galiba. birazcık daha kendime güvenmek istiyorum...hayatımda bana cesaret aşılayan herkese teşekkür ederim.

önemli bir karar almak çok zor, bazı riskleri göze almak gerek çünkü. geriye dönüp baktıgımda ömrümde beni şu an üzen tek bir pişmanlık var, o da çok kafaya takılacak bir şey degil.

fakat şimdiki planlarımı düşününce, inanın pişman olmaktan korkuyorum. olur muyum? diyorum...
olmamalıyım. umarım olmam...

You Might Also Like

3 yorum

  1. ceren, son dönemde çok daralmış gibisin. hayatın zorladığı şeylerin peşinde koşarken durup "ben aslında ne istiyorum" diye sormaya fırsat kalmıyor. bazen de insan bu sorunun cevabından korktuğu için kendine sormaya cesaret edemiyor! hayatında neler olup bitiyor bilmiyorum ama pişman olmaktan korkma bence. bütün seçeneklerin içinden en çok yüreğine sinen şeyi yap ve şansına güven :) kardeşine de çok takılma şu dönemde, düşünsene asıl o ne kadar büyük bir değişimin eşiğinde! hem dargınlık olmaz abla-kardeş arasında :p çok sevgiler - ege

    YanıtlaSil
  2. sen kendine cok yukleniyorsun cunku. gecen sene basardiklarini dusun. calima izni, masteri bitirme, ekonomik krizde ev sahibi olup borcunu odeme. bunlar bir sene icinde basardiklarin sadece. blogunu da devam ettirdin, kitap da okudun, sinema da. sahane bir evliligin var. eee uzaya da roket gondermeyiver ver, kansere care bulmayıver, seneye yaparsin. burada baglanti cok kotu, amsterdama donunce mail yazacagim, hatta muait oldugun bir zamanda web cam mi yapsak, konusalim

    YanıtlaSil
  3. nilufercim cok tatlısın!! bana elde ettigim iyi ve guzel seyleri hatıorlatıyosun her seferinde :) ve utanıyorum!

    sinerjigul,ya da ege :) evet pişman olmaktan korkmamalıyım. ama önce pişman olmamak için elimden geleni yapmalıyım dimi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim