inglourious basterds

  • Eylül 06, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Beğendim mi bu filmi?
beğendim sanırım. ama izledigimiz salon bomboştu vallahi, demekki insanları orphan kadar cezbetmedi :)

filmi kesinlikle sevdim. yüksek tempolu, eğlenceli bir filmdi. fakaat gelin görün ki, hitlerin embesil gibi resmedilmesine pek şaştım. hatta bütün almanlar angut gibi gösteriliyordu. belki şu meşhur yahudi avcısı hariç. kafama takıldı acaba tarantino yahudi mi? ne bileyim amerikan yahudi kahramanlar, intikamını alan yahudi soshanna.. hepsi biraz fazla semitist
geldi desem :)

ama en çok gercekten nation's pride diye bir film var mı onu merak ettim.. varsa çok saçma çünkü, o ne lan 1 saat boyunca pat pat milleti vurdugunu gösteriyor...bu mudur diye gülmekten öldük resmen.

brad pitt in o amerikan piç aksanı da pek olmamış sanki. zaten benim bu filmde begenmedigim tek sey brad pitt ve üt dudagını kaldırarak "basterd" olmaya çalışmasıydı. diane kruger alman olmasından mıdır bilinmez, mükemmeldi..

neyse.. bu gece movimax te DARK KNIGHT var.. bir kere daha izlemeye değecek bir film, kaçırmayın.ayrıca dizimax te de harpers island başlıyor. onu da feci merak ediyorum, on küçük zenci tadındaymış sanırım izleyip yorumlarımı yazacagım.

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu filmi en son matinede izlemek gibi tarihe geçecek bir gergedanlık yaptık. hayatımda ilk kez iki seans arasında geçen süreye bakmadım ve başıma bu geldi. artık başıma mı geldi diyeyim bir yerime mi girdi diyeyim bilmiyorum. çok bunaldım filmde sıkıldım sanki ben. tarantinonun hiç bir filminde bu kadar sıkılmamıştım oysa.. en çok "HUGO STiGLiTZ" (veya nasıl telaffuz ediliyorsa yazılıyorsa) onun taşların üstünde dikildiği kareye hayran kaldım.. daha da yazmayayım boş kalabalık yapıyorum sanki..

    YanıtlaSil
  2. harpers island bugun baslamamıs laann.. 5 hafta olmus baslayalı. kendmi tebrik ediyorum ve salaklıklarınmın devamını dilemiyorum. :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim