Bikbok

  • Eylül 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Böyle bir marka var yurtdısında biliyomusunuz heheh. bikbok yani..
aman neyse; konuya neden böyle saçma bir açıdan girdim bilmiyorum..ama benim zayıflamam lazım ya.. hayır öyle böyle degil tam anlamıyla ramazan topu gibiyim. (içinizde, ayy 62 kilo olmuşum zayıflamam lazım diyenler var, yok kesinlikle öyle bi durum diil yani bu)

bakalım yapabilecek miyim? açıkçası, zeynep biliyor, son 1 senedir uğraş bile göstermedim diyet ve spor için, o kadar doluydu ki, bir de ona konsantre olamazdım. ama şimdi hayatımın en zorlu sınavları bir bir arkamda kalıyorken, sanırım artık bu işe de bir el atmaz ve eski cicilerimin içine giremezsem çok ayıp bana! onun öncesinde de 2 akupunktur, bir diyetisyen maceram oldu ama hiçbirinin randevularına yetişemiyodum o yüzden öylece yarım kaldılar.. evet işten beşte çıkıyoruz ama izmir merkeze gelene kadar saat oluyor 6 bucuk yedi, ve kimse, hiçbir doktor ve diyetisyen maalesef, 6 dan sonrasına randevu vermiyor. neyse, ben istedim mi yaparım; bunu da yapacagım :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. Temmuzun başından beri diyet ve spor yapıyorum. ama şok diyet filan değil. bildiğin sağlıklı beslenme mevsuları. spor da tamamen siteden aldıklarım. şu ana kadar 7,5 kilo verdim. yaş 30 ya yavaş gidio nalet olasıca yağ yumakları :)
    foruma hergün ne yedin ne içtin ne koştun yürüdün yazıyorsun.senin gibi bir sürü insan oluyor.motive ediyor. pek başkaları ile motive olacağımı düşünmemiştim bugüne kadar ama oluyormuşum demekki. normalde hiç bir şey söyleyerek beni gaza getiremezsin ama hergün spor yapıyorum ertesi gün siteye yazıcam diye.
    uzattım yine ahah kısaca :P
    bende işe yaradı.7,5 verdim nerrden baksan 10 daha vermem lazım.

    YanıtlaSil
  2. hangi forummuş o bakıyım :) bana da söyle de belki gelirim ben de baştombik olarak

    YanıtlaSil
  3. oo sana gelene kadar neler var tombiklik namına :)
    sendezayifla.com sitenin adı
    kilona göre bir yerden günlük açıyorsun.
    takılıyorsun sonra.
    60-70 günlüklerindeyim ben.beklerimz :)
    leda nikim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim