Ratingler bir zamanlar bizim evden ölçülüyordu AGB sağolsun..

  • Eylül 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

hayatımdaki en abuk şeylerden biriydi sanırım, AGB nin şu reyting ölçen, sürekli kimler seyrediyor diye yanıp sönen işkence aletimsi kutusu. hikayesi şöyle:
bundan 10-12 sene önce bir gün telefon çalar, babam açar. önce biri telefon şakası yapıyor zanneder, çünkü arayan kişi reyting ölçen kurum AGB den aradıgını ve böyle rastgele aradıkları evlere, kabul ediyorlar ise götürüp cihaz taktıklarını anlatır.cihazı bulundurduğunuz süre içerisinde çeşitli hediyeler veriyorlardır. gayet meraklı olan annem babam ise bunu kabul eder ve cihaz bize takılır. böyle 80lerden kalmış gibi duran bu cihaza, babam 1 numara, annem 2 numara, ben 3 numara ve kardeşim ise 4 numara olarak tanımlanırız. bizlerin yaş cinsiyet ve eğitim bilgilerini not eden cihaz takıcılar, bizi cihazla başbaşa bırakıp giderler.

ilk zamanlar eğlencelidir, çünkü cihaz, şeker şey, televizyon açılmaya veya kanal değişmeye görsün sürekli şöyle sormaktadır: KİMLER SEYREDİYOR? bu yazı sürekli yanıp söner, ta ki kumandayı alıp sahip oldugumuz numaralar : 1-2-3-4  ten bir kombinasyon girene kadar. zaman içinde bize bir katalog yollarlar, içinde sinbo ve premier benzeri markalara ait saç kurutma makinesi, ıvır zıvır vardır. bu hediyelerin bir boka yaramayacagını anlarız. merakımız küllenirken,  bu vazifeyi  bir süre daha gururla yerine getirdikten sonra, birgün eeeh eytere beea diyerek cihazın fişini çektim ben. bir süre sonra aradılar. tatilde misiniz? dediler. hayır dedik, biz artık sizin bu aleti, bu evde istemiyoruz. nedense ona nefret dolmuştu içimiz. her kanal değişince kimler seyrediyor diye çığırmasından olabilir.

işte bizim reyting maceramız da böyle sona ermişti. zaten 1 numara sürekli açık oturum, 2 numara habire film, 3 numara power rangers seyrediyodu o ara, 4 numaraya da çizgi film olsundu gerisi yalan...özür dilerim AGB. şimdi keşke bizim evde olsa, ilginç bi aletti o kutucuk. türk reyting tarihine fiske kadar katkım olduysa 3 numara olarak, ne mutlu bana!! hayattaki en büyük başarımdır.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben de hep palavra zannederdim bunu, gerçekmiş meğer.

    YanıtlaSil
  2. keşke bize de koysalar... kendi hesabımı tuşlayıp akşama kadar flash tv çalıştırırdım

    YanıtlaSil
  3. loreathan evet gerçek, birebir yaşadım :D

    asortikçim, vALLA hergün dizlerimi dövüyorum

    rukneddin bey, cidden ben bunu nasıl akıl edemedim?? bizim evde tv yi genelde babam izlediginden srekli belgesel ve açık oturum artı maç izleyen bir profil çıkarttık herhalde. he power rangers ı da untmayalım, lisedeyken eve gelince o baslıyodu izliyodum heheh

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim