Her yeri yasaklamışlar yine ya

  • Eylül 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Eveet iş yerinde gene her yer yasaklanmış, süper. ne ekşi sözlük, ne blogger, ne twitter girilebilir durumd. daha önce unusual ın da başına gelmişti bu :(
cidden şahane bir zihniyet. bravo!

Yarından itibaren yiğne netbook umu yanımda taşımaya başlayacagım.. uf uf.. gerçi durup durup kapatmıyorlardır interneti kendileri, muhtemelen websense nanesinin filtreleri veya başka bir yerleri update oluyordur.. çekilecek iş degil ya, bazen düşünüyorum da, msn yasak, google chat yasak, o yasak bu yasak... çalışanına bu kadar az güveniyorsan tuvalete de zaman ölçer taktır o zaman.  bu salak iş yeri politikalarına hak vermem mümkün degil. onu bırak, yasakçılığın hiç bir halta derman olamayacağına inanıyorum, bu yüzden size akıl fikir diliyorum :D

You Might Also Like

7 yorum

  1. proxy gizlemek falan fayda etmiyor mu tatlım? :(

    YanıtlaSil
  2. neden her yerde böyle bir yasakçı zihniyet pörtlemeye başladı yahu? yakında sıçmak için 3-4 merciye dilekçe vermemiz gerekecek resmen

    YanıtlaSil
  3. hesi bu websense ; proxy avoidance yemiyor malesef

    YanıtlaSil
  4. rukneddin bey, bence interneti KIRSINLAR milletçe rahat edelim

    YanıtlaSil
  5. hala başımda benim de bu bela, sinir oluyorum. bloglara ve sözlüğe giremiyorum ama gmailden chat yapabiliyorum. bu ne yaman çelişki anne! :)

    YanıtlaSil
  6. abovvv bir tek bizde var sanırdım :) özel maillerimizi bile açamıyoruz o derece yani :)

    YanıtlaSil
  7. O zaman hepinize Judas Priest'ten A Tocuh of Evil isimli şarkıyı klibiyle birlikte hediye ediyorum. İzleyiniz, bir yandan da sözlerini okuyunuz, anlayiniz efendim.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim