Minik bir Ayrılık

  • Eylül 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

 
Mehmet yarın iş için Amsterdam'a gidiyor.. ben de evde yalnız kalmaktan korktugum için annemlere.. naz la bol bol anime seyredicez, playstation ve psp oynayacagız, umarım böylece vakit çabuk geçer de gelir hemencecik memo!
Ya bu arada, tezin bitmesi o kadar mükemmel bişeymiş ki, tez için aldıgım bütün çıktıları, bilgisayara kaydettigim makale ve dokümanları, çatır çatır siliyorum, atıyorum, oh be ! süper bir duygu :)

You Might Also Like

5 yorum

  1. gözün aydın bi tanem :)

    sefasını sür, sil at hepsini :)

    mehmet de hayırlısıyla gitsin gelsin inşallah. Allah kavuştursun..

    YanıtlaSil
  2. tez için hayırlı olsun.

    psp ha vay be çiftli mi yapıyosunuz karşılıklı :D

    çok zevkli ya uyutmuyo beni geceleri psp :D

    YanıtlaSil
  3. Ömide şehir dışına çıktı şekercim bende tek kalmayı sevmiyorum arkadaşımı çağırdım eve onunla pijama partisi yapıyoruz bu hafta :)

    YanıtlaSil
  4. zynp, sagol canım çok tatlısın

    brokoli, hayır şimdilik tek bi tane var, birlikte oynuyoruz,

    stil dir. malesef benim burda öyle çok yakın arkadaşlarım yok :(

    YanıtlaSil
  5. ohaa neden siliyorsun yau? ilerde lazım olmasın :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim