Blögger sorunu ve Kısa kısa halim hatrım

  • Eylül 18, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

ay blogger, içime fenalık getirdi gerçekten de. dns ayarları ile oynamayı oldum olası sevmem. bir iki çözüm denedim, yemedi
özet: tüm bloglar gelip gelip gidiyor..

bu arada her dns değişikliğinden sonra bilgisayarı yeniden başlatmanıza gerek yok, komut istemi açıp  ipconfig /flushdns deseniz olur.

bunun dışında, bayram öncesi, çok şenim. her ne kadar bayramın 1 günü ve arifenin yarım günü gümbürtüye gitmiş olsa da...

bugun giydigim gömlegin yakasında belli belirsiz bir leke varmış, sabah o kadar aceleyle çıktım ki, farketmemişim çok canım sıkıldı, çözüm olarak saçlarımı fular gibi bogazıma dolamakta buldum.

çağrı merkezlerinden ve onların çözüm bulamayan papagan kılıklı çalışanlarından nefret ediyorum... mehmetin amsterdamda kaldıgı oteli kredi karından ödemiştik, iki defa çekmişler onu çözene kadar göbegim çatladı ya. yapamayız edemeyiz diyorlar ama sonra yapıyorlar.. çıldırmamak işten degil, Allah kimseyi çağrı merkezlerini aramak zorunda bırakmasın...

işyerinde biri var ona acayip sinir oluyorum, tahammul sınırlarımı zorluyor patlayacagım yakında a dostlar..

yine işyerinde, bayram kutlaması yapılıcak diye mail geldi insan kaynaklarından. bir gittik içkili kokteyl yani, oha dedim arkadaşlar ramazan ın anlamını ve sınırlarını zorlamaktan hoşlanıyorlar, mübarek ay oglum, içki ile oruçlu yan yana olur mu :) komik geldi valla

Bu hafta her gün 1 kitap bitirdim .. gerçi oldukça ince kitaplardı: tatlı rüyalar, gizli ajans, pamuk prenses:yetişkinler için bir masal; ve gündüz ölüsü... bakalım sırada ise yevgeni zamyatin, "biz" bekliyor.onu da bu gece okurum :D

of daha çok kitap almak istiyorum..

You Might Also Like

5 yorum

  1. blogger çok sinir bozucu oldu gerçekten, çözülür umarım ki artık. her gün bir kitap bitirdim demişsin, özendim.

    YanıtlaSil
  2. of hiç sorma
    günlerdir acep sorun bendemi diyorum
    bitürlü giremedim :(
    inşlh çözülür bir an önce bu gıcık hal

    YanıtlaSil
  3. isyerinde acayip sinir olunan biri yoksa Mr. Hakktuk mu? :)

    YanıtlaSil
  4. yook mister haktuk degil :)) stjyyn.. kim oldugunu unuttum desem sana inanırmısın? vallahi unuttum

    YanıtlaSil
  5. yeni izleyicilerindenim.. tanısık degiliz :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim