Bezelye Danesinden İncinen Prenses masalı

  • Eylül 07, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

 
Bir zamanlar çok eski tarihlerde, 
yaşarmış bir prens ve annesi kraliçe
büyük cillop gibi şatoları varmış bunların,
gelirmiş prensesler prensle evlenmek için akın akın
her yol her yöreden çeşit çeşit prenses gelirmiş saraya
fakat beğenmezmiş hiçbirini prens , aklı bir karış havada
kraliçe karalar bağlamış bizimki galiba dop diye,
üzüntüden vermiş kendini fala büyüye
yakışıklı prens demiş ki, "annecim sen hiç üzülme"
duydum ki karalar baglamışsın ben gevşeğim diye
ekmek çarpsın yok ööle bişiey de, ben bu kızları pek begenmiyorum,
şöyle hakkıyla çakmaya degecek "gerçek prenses" arıyorum
  
kraliçe de pek sevinmiş oğlunun bu açıklamasına
ama yine de sitem etmiş, "gerçek prenses ne ola?
ben zaten geçiriyorum kızları kalite kontrolden,
anlaşılan daha çok çekecegim şu oglanın elinden."
bir gece sarayın kapısına dayanmış bir aşüfte
kandırmış bizimkileri ben aşşaa ülkeden bir kont kızıyım diye
sözde arabadan düşüvermiş de uyurken,derinmiş pek uykusu
gece vakti dışarda kalmakmış iyi bir kız oldugu için korkusu
Prens pek bir bayılmış bu zorda kalan hatuna
annecigim demiş, işte al bu kızı bana
bak bu kız gerçek bir prenses olmalı
yoksa neden umursasın bu kadar geceleri dışarıda kalmayı?
bizim aşüfte girmiş bunların kanına sonunda ama,
öküz gibi uyuması takılmış kraliçenin kafasına
bir insan arabadan düşer de nasıl uyanmaz  demiş kraliçe
kurmuş kafasında planları sessiz ve sinsice
prensesin yatacagı yere bindirmiş üst üste döşekleri
en dibine de yerleştirmiş minik bir bezelye tanesini
"bakalım ölü gibi uyuyabilecek mi gene demiş içinden,
bezelyeyi hissetmezse gelinlik beklemesin benden."
 bizim aşüfte akıllıymış kraliçeden
demiş ki "ben vereyim şu salak prense ilk geceden
kirletti beni der çıkarım işin içinden
yarına dügünü de yaptırırım tez elden"
salak prens kanmış girmiş aşüftenin koynuna
aşüftemiz iş bitince postalamış prensi odasına
kraliçe sabah atıvermiş kendini kızın yanına,
bakmış berikinin saçı başı darmadagın, çarşaflar desen bi tarata,
demiş ki "gece iyi uyudun mu, söyle bana 
yoksa yatak rahatsızlık mı verdi sana? "
demiş ki kraliçem, yatak çok rahattı da,
çapkın oglunuz rahat bırakmadı beni bir dakka
çaldı namusumu, kalmadı bende iffetten eser,
kont babam duyarsa vallahi hepimizin götünü keser.
kırk gün kırk gece dügünler yapılmış hemen 
bu mu gerçek prenses diyormuş prensesi her gören
prens te hafiften pişman olsa da etmemiş bir ses
böylece olmuş bizim aşüfte gerçek prenses
bir süre sonra çıkmış bu işin doğrusu meydana
kont baba falan yokmuş tabi ortada, 
bizim zilli yollamış kraliçeyi manastırlara
ülkenin sefasını sürmüş salak kocasıyla..
bu masal da böyle bitmiş sayın okuyucular
siz siz olun kendinizi çok begenmeyin
kimseyi de bu prenses bu degil diye etiketlemeyin
yoksa gudubet kraliçe gibi çürürsünüz manastır köşelerinde
salak prensin boynuzlarına hiç değinmiyorum bile?

You Might Also Like

8 yorum

  1. öglen tatilimde yazdım bunu hehehe ama acayip dinlendirdi beni sagolsun.. salakça şeylerle ugrasıp dinlenen de bi benim zaten...

    YanıtlaSil
  2. daha geçen gün uykudan uyandığımda bu masalı düşünüodum. ne biçim bişeydi adı neydi diye.hatırlayamadım tabi. googıllıyım bir filan dedim. çişimi yaparken unutmuşum.
    çok yaşa sen ya. süpper olmuş.
    birde şey vardı. 8 tane prenses mi ne. her gece gizli bir geçitten geçip dansa giderlerdi.ayakkabıları parçalanırdı filan.hey gidii
    çocukluğuma döndüm :)

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş, çok eğlendim okurken :))

    YanıtlaSil
  4. banyosuyu ve ipex :) çok teşekkürler begenmenize sevindim ben de yazarken ve uygun resimler ararken cok egleniyorum

    YanıtlaSil
  5. ahah blogunun en sevdiğim yanı bu gudik masalların :)

    bebek hediyesi olarak, tüm bu masalları birleştirip kitaba dönüştürüp bana vermeni istiyorum.
    evet, valla istiyorum bunu.

    YanıtlaSil
  6. puhahah yarıldım yahu sen çok yaşa emi

    YanıtlaSil
  7. zynp, ayıpsın, tabi ki de yaparım sana özel ve gayet güzel bir kitap :DD ellerimlen çizerim hemi dee

    eda, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık valla tam bir harika :)
    Bayıldım bir gün benim masalımı da yaz illa ölmem mi lazım ama di mi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim